Gå til innhold

KrissyL og Aurora

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Ja, jeg gjorde det... :-) Så rart. Hi hi... Kanskje vi har passert hverandre i gangen eller noe sånn. Vi kom til Ullevål kl 1630 og Aurora ble født kl 2231. Første natten lå vi på barsel mens på søndagen flyttet vi til hotellet. Skulle egentlig hjem på tirsdagen men måtte være en natt til pga gulsott...

Dere da?

Alt går kjempe bra og lille jenta vår er bare snill så det går i soving, bleieskift og amming. Rar og annerledes tilværelse men vi nyter dagene og storkoser oss. Samboeren min har hatt permisjon fram til nå og det har vært veldig mye god hjelp og støtte i han. Han elsker å være pappa og er sååå forelsket i nurket vårt... Men i morgen skal han tilbake på jobb så da skal jentene hans klare seg selv :-)

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7679854-krissyl-og-aurora/#findComment-7680446
Del på andre sider

VI har garantert passer hverandre på sykehuset da altså...:D Samboeren min humpet rundt på to krykker og dyttet krybba forran seg, så han var ikke så vanskelig å legge merke til...hehe..:D

Vi ble skrevet ut på tirsdagen vi da, men kom inn på onsdag igjen pga gulsot vi og... Forferdelig å legge de små der og gå fra dem...Ikke ha dem hos seg om natta og sånn...jeg gråt da ja...

Gutten vår kom på natten til den 16 han da... 01.42. Fikk ikke rom før på lørdag dag vi da....

Ellers går det veldig bra nå.... Noen netter er litt slitsomme og da kommer det noen tårer fra mors side... men ellers har jeg blitt mer sikker nå da og det er godt... Begynner å bli litt rutine på ting og sånn.

Prøver å kjenne deg igjen fra bilde, men ser jo ikke ansiktet ditt..:D

Min samboer er da sykemeldt han da, så han er her hjemme sammen med oss...:D Han får ikke gjort så mye enda da, for han er jo i gips, men de skal forhåpentligvis av på onsdag, så da kan han bære lillegutt litt og hjelpe meg...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7679854-krissyl-og-aurora/#findComment-7703460
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...