mona_k og lille brage;) Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 epidural.. vis man får det under en fødsel, hvor lang tid tar det før virkningen går ut ? sikkert inviduelt , men sånn ca ? jeg er redd for å få det for liker ikke å føle meg "medisinert " men vis det hadde gått fort ut av kroppen så hadde det kansje vært verd det ? setter pris på svar =) på ofrhond takk =)
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Er det ikke sånn at det sprøytes inn kontinuerlig? Tok ikke det, så vet ikke helt åssen det fungerer.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Vanlig epidural forsvinner virkningen ganske så med det samme når de fjerner dryppet så vidt jeg husker. Du vil heller ikke føle deg medisinert, for den går kun på underkroppen din:)
mona_k og lille brage;) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 takk for svar =) etter de tar ut dryppet kjenner man ikke noe til det i det hele ? ikke i underlivet heller ? eller vil jeg kansje bare være glad vis det gjør det ?=)
mona_k og lille brage;) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 dytter litt .. veldig nyskjerig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå