Gå til innhold

Dette ble artig||

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

klokka er nå 06,49 og alle gjestene har endelig dratt.sitter å konser på tastene for å få med meg alle elefantene på tastaturet.

har endelig for første kvelde på leeeeeeenge klart å kose meg, og slappe a med alkohol og tatt festen for det det var.

tre klager fra naboene og masse styr, resulterte i en knallkveld med masse gamle venner som jeg ikke har sett sien jeg gigkk på ikt (vk1) for 4 år siden.

bordet er STAPP fullt av tompabnt. h ga, tror jeg nesten tjente inn helege kvelden bare på det. hi hi

sa,mbo har sovet i 2 timer allerwedere, så sex når jeg har el var virkelig ikke noe å realisere flitte drømmer på.

følte bare veldig for å fortelle alle her inne hvoir flotte dere er, og hvor mye jeg VIRJELIG setter pris på all den gode praten vi har.

spiurene våre kommer! spes fordi jeg sikkert er full og har driti skikkeli på draget selv.

måtte dere alle kjære bimmere ha en fullkommen kveld/ natt og kose dere masse med amnnfolk og søte drømmer.

kjempeklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

03,49 iallefall...

sen så jeg :)

Skrevet

Haha Lioevr!!!

Det ser ut til at det ble en morsom kveld på deg (og ut fra alle skrivefeilene dine,kanskje en del alkohol?? Hehe...)

Bra at du har kost deg!

Selv sitter jeg her med kjempestiv nakke! Har tatt fri fra jobb idag. Orker bare ikke slite rundt på jobb når jeg knapt kan snu hodet og det gjør kjempevondt!

Skrevet

*ler* herlig=) flirer godt når jeg leste igjennom innlegget ditt;o) man skal kose seg, ellers blir det bare stur, så det er godt at du klarte å legge jakten på el og spire bak deg en stund sånn at du fikk slappet av.....=)=)

linken til det spillet jeg snakka om , ligger under skravletråden vår en eller annen plass*ler*

Skrevet

He he he ler så jeg får vondt i magen:-) For et fantastisk skrevet tråd en sen natt i alkorus. Tydelig at kvelden din var kjekk, og håper du slepper å være så fylle sjuk idag da.

Håper det ordner seg for deg i 07!

*klem*

Skrevet

ha ha ha.

kvelden var topp de :)

våknet halv ett, og klarte å stå opp av sofaen nå. er ikke dårlig eller noe, bare sinnsykt giddalaus og lat. he he

håper dere også har hatt en fin kveld :)|

Skrevet

Vi har hekket hele helga og jeg ligget med beina i været ;) Hehe...så håper jo det klaffer denne gangen :)

Har ikke vi ikm samme dag da Lioevr? Lørdag 20.jan??? Eller husker jeg helt feil??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...