Gå til innhold

Er det noe på gang nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsfødende og er i uke 38.. I dag jeg jeg hatt skikkelig mens murringer i korsrygg og mage,samtidig som jeg har vært skikkelig løs i magen.. Føler at det presser nedover i magen på en måte.. Babyen er roligere i dag samtidig som jeg lekker noe som lukter en søtlig jernlukt på en måte..Er ikke så mye det lekker men blir våt gjennom buksa liksom.. Burde jeg ringe føden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge har dette holdt på da???

ring med en gang å spør du! mange som ikke kjenner direkte at de har rier vet du!!!

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Jepp:)bedre det, så får du høre hva de sier=)

Lykke til

Skrevet

Var jeg deg ville jeg ringt føden. Er førstegangs selv så har ikke erfaring, men synes alle snakker om at det er typisk søtlig lukt av fostervannet. Bruk et bind til lekkasjen så kan de sjekke dette på føden dersom de vil ha deg inn til sjekk. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite.

Skrevet

Har holdt på noen timer nå, disse "menssmertene" kommer og går litt da.. men da ringer jeg og hører. Tusen takk:)

Skrevet

kommer og går??? det høres ut som du er i gang med noe spør du meg..... min første fødsel begynte med menssmerter i mage og rygg, hold på i 15 timer før jeg merket typiske rier. trodde smertene var pga full blære når jeg våknet halv åtte på morgenen, kom på do og da blødde jeg. skjønte jo da at det var igang.

kl halv tolv på kvelden kom jeg til sykehuset, hadde da tre cm åpning... var liksom ikke skikkelig vondt før da! gutten var ute syv minutter på fem om morgenen. tok sin tid, men riene begynte med 7 min for å gå over til 4.... det holdt seg sånn hele dagen.... så det er jo veldig forskjell på folk..

lykke til! du må komme med oppdatering hvis mulig!!!

Skrevet

Hvordan går det med anonym tro?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...