Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Mannen min ringte akkurat og sa han har blitt bedt om å være med på noe som er bra for familien vår og oss resten av livet, men er veldig risikofylt her å nå. (ikke noe kriminelt altså)i værste fall kan han dø. I jobb sammenheng. Han ringte nå for å spørre om jeg syns det er greit eller ikke. Dårliog gjort å legge alt det ansvaret på meg for det første... men saken er at jeg er både for og imot. Vil jo at alle problemene våre skal bli borte, men kan ikke leve uten han. vet jeg er egoistisk som i det hele tatt vurderer å si ja, men jeg er så sliten av sånn det er nå og dette er en løsning. så hva skal jeg gjøre? takker for alle svar
♥ Lolly ♥ Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Tror nok ikke det er noen andre enn deg og din kjære som kan finne ut av dette, men likevel er det kanskje for sent å angre på et valg man har gjort når det først har gått galt. Dere har vel kanskje barn å tenke på også og da er vel det å ha to foreldre i levende live som kan gi omsorg og kjærlighet viktigere enn økonomisk velstand... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå