Gå til innhold

Hun våkner så mage ganger om kvelden/natta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Noen råd?

Hun tar kveld ca 20-21, ligger i vugge på siden av vår seng. Sover en times tid før hun våkner og trenger hjelp til å sovne igjen, og kan våkne med korte mellomrom utover hele kvelden. Sover 15-45 min før hun våkner og vi må opp å trøste eller gi mat. Om natta havner hun ofte over i vår seng for nattpupp, men våkner ganske mange ganger da også. Kan amme 5-6 ganger i løpet av natta. Kansje pga at hun ligger så nært og kjenner matlukta? Ikke at det var noe bedre da hun lå i sprinkelsenga litt unna vår seng heller, da.

Jeg sovner kjapt etter å ha rulla ut puppen, så det er ikke det at det plager meg så mye.. tenker mer på hva som kan gjøres for at hun skal få en bedre og mer sammenhengende søvn.

Hun er forresten 5 mnd og får grøt til frokost og kvelds, pupp ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det på samme måte. Sønnen min er 6mnd nå og har roet seg. Kanskje du burde gi flere måltider med fast føde, eks begynne med middag og lunsj i tillegg. Det skader nok ikke hvis hun tar grøten greit.

Skrevet

Har akkurat samme problemet!!!! Legger henne 19.00 og hun vokner 19.30, 20.30, 21.30, 22,30, 23,30, 2430... Det er til å bli fullstendig GAL av. Og hun får melk, middag og grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...