Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei lille venn. Lurte bare på hvordan det går med deg jeg:o) Regner med du er litt her på disse sidene også:o)

Hvordan er formen? Når kan du få ul? Å jeg tenker sånn på deg, og jeg krysser virkelig alle tær og fingre for deg nå:o) Vi har jo visst lenge at vår tur kommer en dag. Så denne gangen har din tur kommet. Jeg kommer like etter håper jeg.

Har begynt hos en ny akupunktør. Han er kjempe flink og jeg vet han har utrettet mirakeler før, så regner med han skal det med meg også. Har vel forsåvidt bestemt oss for å vente enda en mnd med forsøket vårt. Vil gjerne ha en del behandlinger hos han i forkant, så hele systemet og kroppen er ordentlig i balanse først. Siden det er det siste forsøket vårt, satser vi på det og gjør alt. Vet jo ikke når jeg får mensen ennå, men er vel ikke så veldig lenge til. Er på dag 26 idag, så kommer vel om en ukes tid. Jeg skal på jentetur i slutten av mnd, så har heller ikke lyst til å være uvel pga sprøyter.

Kjenner jeg blir mer lei nå... Så en mnd fra eller til kan vel ikke skade.... Er jo mange måneder i 3 år for å si det sånn....... Godt jeg kan skrive med deg her forde da, er jo "trist" når alle "forsvinner" herfra. Så jeg får skynde meg inn på gravide slitere.

Tenk hvor deilig det hadde vært å bare blitt gravid nå... Men har vært en del syk de siste ukene, så ikke vært noe særlig m sex for å si det sånn.....og jeg har hørt at en må ha sex for å bli gravid på vanlig måte...hihi:o)

Send meg masse babystøv vennen min:o)

Tenkt deg til Oslo snart???

Tenker på deg:o)

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssse klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7678556-hei-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia vennen .o)

Så koselig med innlegg fra deg!! Har ikke blitt så mye mer enn noen sms`er mellom oss i det siste.....

Tusen takk for fine ord og for at du krysser fingre!! Setter stor pris på det :o)

Klart jeg snuser rundt her enda....:o) He he he......Det er noe med at "Gammel vane er vond å vende" vettu ;o) Men har satt en og en halv fot inne på Gravide slitere og så er det en halv fot her ;o)

Jo jeg kjenner graviditeten allerede ja! Er småkvelm og "uggen" i hele systemet etter inntak av mat...og jeg er generelt slapp og sliten. Puppene er vonde og jeg klarer ikke ligge på dem, og nå har jeg begynt å kjenne det i bekkenet.... (har kjent det tidlig hver gang jeg har vært gravid...) Men jeg ønsker alle symptomer hjertelig velkommen!!!!!!!!! Jeg sa "kvalme kom til meg" en dag til sambo og han holdt på å le seg igjel ;o) Men det er godt å kjenne at det er ting på gang.

Det var ikke sånn i sommer, hadde ikke sånne symptomer da, så jeg regner med det er et tegn på at denne gangen går det BRA :o)

Er 5+2 i dag og skal ringe gynekologen min imorgen. Regner med å få UL i uke 7 (dvs i neste uke...slutten av neste uke kanskje)

Synes tiden går uendelig tregt og det er en tøff påkjenning å gå og være engstelig....Men heldigvis klarer jeg å både glede meg over graviditeten i tillegg til engstelsen som ligger der bak i bakhodet.... Det er så deilig å være gravid!!!! Du kan glede deg!!! For snart er det din tur vennen!!!!!!!!!!!!!!

Sikkert fornuftig av dere å vente en måned til før dere går på igjen. Vi drøyde det i 2 mnd, da jeg ikke var motivert for nytt forsøk da i det hele tatt......

Høres bra med den akupunktøren, håper han gjør underverket!!! Du vet ALT kan skje her, og hvorfor ikke med deg...? ;o) Når det kan skje med meg, kan det skje med deg..... ;o)

Med dette så *SMITTER* jeg deg med graviditet...........Nå er du klar for et blått kryss (ta i mot smitten da ;o))****************************''

Nå drysser snøen ned ute....det er fyr i peisen og jeg er bare kjempeglad her jeg sitter.....At 2007 skulle begynne på denne måten....ja det falt meg ikke inn :o)

Har dessverre ingen planer om Oslo foreløpig, sambo skal bort på flere kurs i vår, så jeg må bare se det an. Men møtes skal vi, iallefall i løpet av dette året!!!!!!!!

Ha en god uke, og en fortsatt god søndagskveld :o)

Stoooooooooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7678556-hei-lenn/#findComment-7683028
Del på andre sider

Hei min aller beste nett-venn:o)

Å nå ble jeg glad for å lese det du har skrevet:o)

Da du skrev at du *SMITTER* meg med din graviditet, spratt tårene frem....snufs......Det varmet i hele meg og jeg ble sååååååå glad. Tusen tusen takk. Tar til meg all *smitten* :o)

Godt du er kvalm, hi hi. Så lenge en er gravid, spiller det ingen rolle:o)

Har vært kvalm hele uken selv, men det skyldes en virus infeksjon....desverre.....hadde vært deilig å bare kunne få en positiv test istedet. Men men, jeg gir ikke opp selv om jeg føler meg dritt lei av hele greia nå.......

Håper du snart får time hos gyn og at dere kan se et lite bankende hjerte:o) å nå ble jeg jo helt rørt*kos*.

Snakkes da lille venn.

Stoooooooooooooore klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7678556-hei-lenn/#findComment-7692914
Del på andre sider

Åååååå min go`este nettvenn :o) Hi hi.... ;o)

Kan du ikke gi pip når dere starter igjen da? Det blir kanskje i februar det da...? Jeg skal heie masse på deg!!! For denne gangen går det BRA-jeg føler det på meg altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en god dag vennen :o)

Stooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7678556-hei-lenn/#findComment-7693793
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...