Gå til innhold

Vondt i magen, ikm onsdag-fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Magesmertene" ligger liksom mellom eggstokkene men mest på venstre eggstokk .. litt likt eggløsningsmerter og litt mensvondt oxo . Den kan jo være den berømte tanta som er på vei, men håper jo ikke det. Livmortappen ligger høyt oppe og er lukket, den skal vel egentlig begynne å åpne seg nå som ikm dagen nærmer seg om jeg ikke er gravid el er det for tidlig? Har i tillegg litt småømme pupper, har tatt grav.test (til morgen idag) som klart var negativ, men det er jo allt for tidlig??Hva tror dere mest på tidlig mens el gravid?? Når hadde dere testet neste gang, noe vits i å teste med ny morgenurin imorgen igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde vel vente til etter IKM med en ny test, kansje litt tili allerede nå å teste:)

får håpe du er gravid fordet;)

jeg går også med litt murring i magen å bare hååååper på å være gravid å at IKM ikke kommer i det hele tatt;)

lykke til:)

Skrevet

Tenkte det samme og vet at det er alt for tidlig å teste. Men når testene ligger der å venter på å bli brukt så klarer jeg ikke å motstå.. men får prøve å holde meg til onsdag nå da.. det er lenge det!! Håper det har klaffet for deg denne pp!! ;))

Skrevet

hehe, helt eni der jah, di bære ligger å frister:)

er sååå redd for å bi skuffa denne gangen å så vet ikke om jeg tørr å teste jeg;) hver gang jeg har gjort det kom tante rød dagen etterpå:(

Får krysse fingrene for oss begge, kansje havner vi i 1. trimester gruppa ilag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...