Gå til innhold

Twig kan du se på meg igjen? :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta ny test i morra da er det 3 dager siden jeg tok sist test og ja jeg har jo enda ikke fått mensen og den begynner bli 2 uker for sein, så lurer på hva du får opp denne gangen jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duu, når jeg får kvalme hver gang jeg leser deg på sånne spm, og får ja på pendelen.. hva er du da? :) nemlig ;) langt på overtid er du nå?

Skrevet

er ca 2 uker over tia, litt uggen i magen avogtil om morgenene men går over med engang jeg har spist.

Men det som minner meg mest om at jeg skal kunne være gravid er at jeg er konstant slapp og sliten uansett hvor mye jeg sover (kunne ha sover et døgn om jeg hadde hatt muligheten) har mens smerter til tider (mest på kveldene kommer de) uten at det dukker opp noe mens.

Eneste tegnet jeg hadde på mensen var at jeg blødde to dager (var veldig lite blod så var ikke nok til verken tampong eller bind så brukte kun truseinnlegg liksom, og det pleier ikke være så lite og jeg har mensen minst 5 dager om gangen) og hadde mens smerter (ikke sterke mens smerter men antydning til mens smerter og det hadde jeg sist jeg var gravid også).

Men på testen jeg tok på torsdag stod det "ikke gravid" i vindu når vi leste av og når jeg er ca 2 uker forsinka så burde det jo vise at jeg er gravid om jeg er det vell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...