Gå til innhold

Nekter pupp og flaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tassen på 7 mnd spiser endel mat nå, grøt og middag. Etter vi startet med det vil han nesten ikke ha pupp. vrir seg bakover og hyler når han får tilbudet. Han tar heller ikke flaske, så får ikke i han noe den veien. Hva gjør jeg med det? Gi han mindre fast føde så han er mer sulten på pupp? Er det viktig at han spiser mye melk? Redd han ikke klarer å få så mye næringstoffer ut av fast føde, kanskje vanskelig å fordøye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du kan blande grøten med melk? de skal vel helst ha en del melk utenom og?

ev så er det viktig å gi godt med drikke..gi vann fra tutekopp eller glass..det liker jenten min (tar ikke flaske) og ev fra en skje...

Skrevet

Kan du fortsatt gi han morgen- og kveldspupp? Hvor mange måltider får han om dagen? Husk at grøt inneholder mme(også den som blandes med vann). Ikke tving han til puppen. De dråpene mm han kan få er likevel edle dråper med konsentrerte antistoffer.

Skrevet

Han får pupp om morgenen, og litt om kvelden. Tilbyr mye ellers, men da sutter han stortsett bare til de kommer noe, så står jeg igjen der med "spruten" :-( Spiser grøt-middag-grøt. Virker så lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...