Gå til innhold

Noen som har prøvd eggløsningstester i strimmel?


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

bestilt på billig-tester.no.skjønner meg ikke helt på de.hadde ma for 3 uker siden med utskrapning å er ivrig etter å prøve på nytt?noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt de, og funka helt fint. Du tisser i en ren kopp, holder strimmelen nedi opptil maksstreken i tre sekunder, så legger du testen fra deg og venter 5 minutter. 2 streker = EL :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn jeg ble gravid, ved å finne el med dem:) Gjør som SusyQ sier over her. Les bruksanvisning, jeg synes ikke de var vanskelige å tyde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har gjort det.kmmer opp en sterk og en litt svakere.er vell negativ det?!!hadde Ma for 3 uker siden derfor jeg ikke aner når jeg får el igjen så må vell bare ta hver dag å sjekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og ble gravid med hjelp av disse strimlene! Jeg tror det er en fordel å bruke morgenurin (tror ikke det står på pakken), og da har jeg fått påvist el hver gang jeg har prøvd. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant kun el med ettermiddagsurin jeg, aner ikke hvorfor. Men prøvde bare disse en pp, ble gravid med en gang jeg fant el:) Krysser fingrene for at du gjør det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...