melkekua™ Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Det innlegget med utredning......er det meg folk blir forvirra av? Det Vetlis sier om at noen får beskjed om å avstå fra prøvingen pga prøver/tester som kan skade et evt. foster har jeg også hørt.... Synes hele tråden ble litt forvirrende.....eller?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Oj! Et innlegg med mitt navn på, jooo!! :-D Mhm... At man ikke bør bli gravid mens man driver med prøverør skjønner jeg! Litt forvirrende, ja!
melkekua™ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 hihi ) du var logget av msn så da måtte jeg jo få tak i deg her! Det med at noen får beskjed om å avstå og andre får beskjed om å bare kjøre på det henger jo med hva type utredning man får. Du skjønner meg?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har prøvd å sende post... Har du fått noe...? Den var litt lang... Jeg vet ikke hvor store/små de brevene kan være...
melkekua™ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2007 ikke fått noe post ennå...hmmm...kan sjekke enda en gang jeg.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Jeg vet ikke om den ble sendt... Kan prøve å sende den i deler...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Sendte den i to deler... Da tror jeg det gikk...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Ja, jeg skjønner hva du mener nå... Ordet "utredning" omfatter vel ganske mye...
melkekua™ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2007 Den kom fram vettu ;o) sender deg svar snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå