Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 nå har vi bestemt at det blir en TFK vi bestiller, men sliter med å velge farge, de har jo så stor utvalg. Har jente på 2 år fra før, og venter gutt om 12 uker. Hva synes dere ? Skal vi kjøpe svart, blue metalic eller rød??? Jeg har mest lyst på den røde, men blir det ikke litt merkelig for en gutt, det er jo han som skal bruke den lengst. Vi har jo også svart voksipose som passer fint til den røde fargen. Men vi synes også blue metalic er fin, litt mørkere enn lyse blå..... ufff hjelppp meg litt da=) Hva ville dere valgt????
3 *guttemamma Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Jeg ville valgt den blå. Men det er nok fordi jeg har tre gutter og synes blå er en fin farge Har også kikket på tfk i blå metallic, men ble Emmaljunga 4-hjuling i møreblå/lyseblå istedenfor:)
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg hadde kjøpt rød.Har hatt knallrød trille til småen jeg,det er kjempetøft!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har akkurat vært inne og bestilt full pakke med Joggster Twist (sportsdel, bag, regntrekk m.m.) i rød ) Venter jente, men tenkte å bruke den samme hvis jeg får gutt neste gang ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå