Tide-li-bom Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Fikk bekreftet med sikkerhet igår at jeg er gravid, har hatt mistanker siden tirsdag.. Idag klarte jeg bare ikke å la være, jeg var å så på baby utstyr og klær allerede, men jeg kjøpte ikke noe... (jeg klarte å la være) Bare det å se på de små nusselige klærne og utstyret gjorde godt.. Håper at alt går etter planen og at man kan begynne å handle mot slutten av sommeren Men det er sååå lenge å vente.. Andre som er like rare og overivrige som meg??
Kanutte og prinsen Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Melder meg på jeg =) er bare 5+0, og er helt tussete! Spesiellt de første 12 ukene blir laaaaange!!!!
pregowoman Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hi hi! Godt å høre at det er flere enn meg som er overivrig! Er 5 uker og 5 dager på vei. Har allerede kjøpt en mammabukse og to topper! Må jo handle mens det er salg! Gleder meg sååå mye til magen kommer. ser meg i speilet hver gang jeg går forbi, og føler magen har vokst! Gleeeeeeeeeeeeeeeder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå