Gå til innhold

Ble faktisk litt skuffet da jeg ikke var gravid! Feil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er da den at jeg har en liten gutt på no straks 1 år.

Vi hadde sex og glemte helt av vi MÅ JO BRUKE KONDOM!!

ting skjedde litt for fort,og vi hadde drukket (for første gang på 2 år... wee)

men i alle fall.. hehe.. så glemte jeg/vi jo helt ut dette dagen etter og ja, kom ikke på det før mensen ikke kom..

Men så litt over en uke på overskudd kom den, samme dag som eg kjøpte test faktisk.. Vi hadde snakket en del om dette om eg skulle være gravid,om hvordan vi skulle løse det..

Det største problemet var jo at skolegangen hadde blitt tatt enda et år tilbake.. Jeg håpet jo mest eg ikke var gravid, siden sønnen bare er et år og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins vel knapt følelser som er "feile". Og når ein går ei veke over tida begynner ein jo liksom å innstille seg på at dein er gravid, og så plutseleg kjem mensen og då er ein ikkje "gravid" lenger. Skjønar godt at du vart litt lei deg.

Vi hadde og ein mnd der eg var redd for at eg hadde blitt gravid, og blei ganske skuffa då mensen kom. Sjølv om ein graviditet då hadde passa dårleg...

Skrevet

ja, du sier jo noe der.. jeg gjorde meg jo egentlig klar for det..

det går vel over.. en til kommer det nok en eller annen gang seinere, får vi håpe... *smiiil*

Skrevet

Ja. Og viss dåke får tid til å planlegge graviditeten så blir det jo ekstra spennande og, når ein venter på mensen, kjenner på symptom, VEIT at ein har gjort alt "rett", og ikkje minst - at ein veit at viss det klaffar no, så er det perfekt timing!

:o)

Skrevet

ja, du sier noe der..

du fikk faktisk lettet masse i meg.. tusen takk..

det hjalp veldig..

ha en fantastisk natt videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...