Gå til innhold

dere med babyer på 2mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags klær har dere på barna inne/ute?

jeg bruker å kle på snuppa mi:

body

en sjelden gang jumper

bukse

sokker

når vi går ut tar jeg på henne lue og en utedress

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne har han body med lange armer, strømpebukse og bukse på, når vi går ut er det på med utedress, votter og lue

Skrevet

jeg bruker aldri strømpebukse på gutten jeg.... bør jeg bruke d?

Skrevet

Jeg har nettopp begynnt med det, fordi buksene ender opp som shorts når han blir bært på.

Men bruker det ikke når han har sparkebukse på:)

Skrevet

Jeg bruker strømpebukse på vesla.Syntes det er greit å ha på henne inne. Så jeg bruker følgende.

Inne: Langermet body,strømpebukse og ullsokker (om det er litt kjølig inne så har jeg også på en bukse)

Ute i vogna: Langermet body,strømpebukse,ullsokker,ulljakke, lue og ullvotter. Hun sover da i saueskinnspose. Er det veldig kaldt ute har hun bare body og strømpebukse nedi en ullfleecepose i saueskinnsposen.

Ute i bilen: Langermet body,strømpebukse, genser,bukse,ullsokker, ullvotter og lue inni dressen. Er det veldig kaldt har og ullbuksen på istedenfor.

I sengen: Pysjamas og ullsokker utenpå.Syntes alltid de små tottelittene er så kalde.

Skrevet

Bor i midt troms å det begynner å bli kaldt her nå. 10minus i dag.

Men inne er det godt og varmt. Han har bare på seg body og sparkebukse/vanelig bukse med sokker.

Noen ganger bare body da det kan bli litt varmt.

Natten går det i hele nattdrakter. Gutten er god og varm alle steder og blir ikke kald.

I vogna har han ull body,ullstrømpebukse,våtter,ull lue,lester,strikket sett med bukse og jakke.

Evt vanlige klær og strikka settet.

Ellers har jeg en passe tykk dress som tres på vanlige klær når vi skal ut ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...