Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg skal til utredning nå- og lurer på om jeg har uregelmessige sykluser, eller om det er normalt at den ikke kommer på samme dag hver mnd. De siste 14 mnd har syklusene vært slik: -31 dager -30 dager -24 dager -45 dager -29 dager -31 dager -33 dager -29 dager -27 dager -28 dager -27 dager -35 dager -31 dager -42 dager
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hei!! Jeg synes du har ustabile sykluser....Min syklus er som regel på 25 dager....har hatt en par gang med 26 og 28 dager også....men det er jo ikke så stor forskjell! Men jeg vet jo ikke hva som er normalt eller ikke..... Lykke til med utredning og prøvingen!!
Nela Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Jeg vil nok kalle dette for uregelmessige sykluser. Det er jo ganske stor forskjell på 24 dager og 45. Det er vel normalt med en variasjon på et par dager kanskje, men dette synes jeg var litt for mye. Du får ta med deg oversikten til legen og høre hva h*n synes, det er vel bare der du kan få et helt konkret svar. Lykke til med utredninga:)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hmm...ok- det var vel det jeg trodde.... at det ikke var helt normalt. Håper ikke det har så mye å si da....snakk om uflax hvis det både er noe med meg og mannen (som har fått påvist dårlig sæd kvalitet)!! Takk for svar jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå