Gå til innhold

Da er alt klart til babyen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er alt klart til babyen, det er bare å føde!!! Klærne er vasket, seng og vugge redd opp, kluter og håndklær er kjøpt inn.Alt av utstyr hadde vi fra før. Storesøster har i dag kjøpt inn bleier og smokker å lagt på plass, var ei stolt jente som visste hvor alt skulle ligge. Nå må jeg bare pakke baggen min selv, det tar jeg i morgen. Er 3 uker til termin, fødte 2 uker før sist, så det er lov å håpe!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koselig :)

Jeg stiller meg gjerne i fødekøen før deg dog... hehe

Skrevet

Jeg og har alt klart.. Unntatt vugga som skal kjøpes inn av svigermor visst... Må vente på lønna hennes.. Håper ho får lønn før jeg føder, hehe... Åsså må jeg pakke bagen da. Er så lat, så den rekker jeg vel ikke pakke engang.. Har 4 uker igjen da, så jeg må vel få til det :)

Skrevet

Vente å bare på baby no. Har fått opp alt av utstyr..mangle bare å reie på sengklærne i senga og vogga. Ja å pakke bagen da. Men føle liksom at vente tia blir enda lenger hvis æ gjør det no...

Vil bare så gjerne få treffe det her nurke no, og se kæm det e...

Ska og legge inn nåkka ny musikk på mp3 så vi kan høre litt lett blanding av sint, go, snill, og behagelig musikk i løpet av fødselen... Håpe bare jm hold ut .. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...