Gå til innhold

Er du også lei av kiloene?


!Mia!

Anbefalte innlegg

Her i huset har vi alt gått på Grete Roede i en uke (bare fulgt diett fra bøker altså). Merker at det er litt lettere å miste kiloene når man ammer i tillegg.. men selv om jeg har gått ned 1.5 kilo på en uke så er det myyyyyyyyye å ta av. Kommer til å ta en evighet, og det vil vel stagnere på et tidspunkt tenker jeg.

Gi meg styrke til å klare det.. er så lei gravideklærne!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er lei dem ja!! Eller, er vel mest lei de jævla gravid klærne!!!!!! :-) Er bare 14 dager siden jeg fikk Hanna så det er vel ikke så veldig rart at det er noen kilo igjen. Har enda ikke kommet igang med å gå turer osv pga alt sammen, men gleder meg til jeg skal det. Blir nok litt lettere å ta av kiloene da! Mangler ca 10 kg på det jeg var før graviditeten. Håper jeg klarer det før mai, for da skal jeg i bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre uker siden jeg fødte og det er først nå at bekkenet mitt tillater meg å gå på småturer. Har gått på tur de tre siste dagene, men fytti grisen så dårlig form jeg er i. Er helt svett og sliten når jeg kommer hjem. Jeg har nok mer en ti kilo, dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har vært kjempeflink jeg !

Du er godt igang og har vært gjennom den tøffeste fasen, starten !

Jeg har ikke kommet så langt enda - men har bestemt meg for å komme igang til uken.

Da er definitivt julen over !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Har bare kommet til et punkt der nok er nok. Føler meg helt ræva når jeg ikke kommer i klærne mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er superflink, jeg!!!

 

Jeg er desverre langt fra noe Grete Roede - diett.. men vet at det funker, for jeg gikk på det selv etter jeg fikk nr 2 og gikk ned 28 kg på to kurs! - endte opp med å veie mye mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid med ham! Så STÅ PÅ!!

 

Jeg svømmer i gravideklærne mine, men har ikke sjanse til å komme i de gamle buksene mine. Ganske deprimerende, for jeg har ingenting å gå med!! - og ikke noe kult å kjøpe nye klær når man har planer om å bli mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antall kg har æ ikke peil på sia vækta har takk førr sæ... men e jo håplaust når man ikke får på sæ di vanlige klean... gravideklean hold ikke oppe heller... så hær e det velurdressa og joggeklea det går mest i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig lei jeg også ja.... Endelig ferdig med å gå gravid, så må man fortsatt gå med de samme gravid klærne.... Er så utroooolig lei de nå.

Har gått ned 7 kg, men mangler fortsatt 15.... Vet det bare er litt under 3 uker siden fødselen, men blir utolmodig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPELEI!! Har gått ned 12 kg på 2 uker, men har enda 15 igjen til jeg er tilbake til normalen, men begynner sånn smått å komme til hektene så jeg kan komme meg ut og gå litt turer i hvert fall....

Vil ha nye klær!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei kiloene jeg også... Har ikke så mange bukser som passer helt enda. Så jeg går fremdeles i joggebuksene jeg brukte mens jeg gikk gravid...

 

Men håper vel egentig at ikke alle kiloene forsvinner helt, for jeg var ganske liten og tynn da jeg ble gravid. Var nede i 48 kilo rett før, og ønsker IKKE å gå tilbake til den vekta igjen...

 

La på meg 20 kg under graviditeten, og 11 har forsvunnet allerede. Håper vel egentlig å komme ned i 55kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten. Jeg har noen få gensre jeg kommer i, ellers går jeg i gravideklær ennå. Må snurpe buksene litt sammen. Er glad det er lenge til sommeren. Har liksom ikke lyst å kle av meg foran andre helt ennå.

 

Håper du og snart kommer i klærne dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...