Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Min pike på 12 måneder og 3 uker greier ikke å sette seg opp selv. Hul ligger gjerne på hoften når hun ligger på magen, men hun greier ikke sette seg opp selv. Ei heller å komme seg ned på magen igjen dersom jeg har satt henne opp. Føler ALLE andre gjør det. Piken min er så veldig treig.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Om du føler dette ikke er riktig så ta en prat med helsesøster... Jeg tror ikke hun er sååå treg... Ligger kanskje litt etter, men unger er jo så forskjellige! Det er ikke dermed sagt at noe er i veien med henne... Det retter seg nok, skal du se! :-)
MegOgAlleMine Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 mange unger er veldig "trege", fordi de rett og slett er forsiktige. alle er jo og forskjellige. men som de andre sier her, så kunne det kanskje vært greit å snakket med helsesøster? slik at du ikke bekymret deg, også hadde du fått sjekket ut og
@stronauten med 3 små Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Tror du er godt innenfor normalen med jenta di! Noen er bare forsiktige. Men jeg skal love deg, i det de skjønner det, går det 2 dager så er det opp og ned og opp og ned i ett sett. Gutten min gjorde det ikke for en mnd siden og han fyller året om en uke.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Vil bare si at alle er forskjellige. Ei venninne av meg har ei datter som absolutt ikke gikk, hun var 20 mnd før hun tok sine første skritt. Det er ikke unormalt at noen er treigere til og med veldig. Men ta gjerne en prat med helsestasjonen for en prat i tilfelle det skal være noe eller lege. Lykke til
housewife Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 jenta mi var ca like gammel som jenta di da hun fant ut hvordan hun kunne sette seg opp selv. Hun har også brukt lang tid på å finne ut av hvordan komme opp i krabbestilling, men nå som hun først har funnet ut av det så ser vi fremskritt hver dag. Det er ca 1 md siden hun begynte å sette seg opp, og hun ble ekspert i løpet av kort tid. Det kommer når de er klare for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå