Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei...

Er du og her en lørdagskveld? Tenkte bare si at vi gjerne tar imot besøk nå på nyåret. Har nettopp hatt omgangssyke lilletøtta nå, så dere vil kanskje vente litt... hehe

Håper alt er bra med dere! Skjedd mye med lillemann i jula? Syns de forandrer seg så fort nå.. noe nytt nesten hver dag : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og godt nytt år!

Ja, skulle egentlig legge meg, da...! Men skulle bare innom her en liiiiiten tur først! :-)

Må vel komme meg i seng, for jeg har vært så trøtt i dag.

Har tenkt på å komme på besøk, ja. Meeen... så var det den bilen da! Den starter fremdeles ikke. Må få fikset det snart, for det er kjempekjedelig å bare være hjemme om dagene!

Vi har det bra, ja. Vi hadde ei fin jul. Godt å være litt i eget hus også. Både papsen og sønnen var forkjøla (papsen veldig, sønnen bare bittelitt), men ellers har vi hatt det bra. Håper dere hadde det fint også!

Ja, gjett om det har skjedd mye med gutten i det siste. Det har det sikkert med jenta di også!? Tida fyker av gårde.

Vi skal prøve å komme en tur i løpet av de første ukene. Jeg gleder meg veldig til å se dere igjen!

God helg videre!

Skrevet

hehe, står bilen fortsatt like stille? kjedelig...

Det ble litt mye kjøring på oss i jula, men ellers var det bare topp. Trodde tøtta skulle være for lita til å skjønne noe av jula, men hun var jo helt i hundre. Og ble helt kvitt fremmedfrykten sin.. jippi!

Skulle egentlig lagt meg jeg og. Men er hjemme alene i to uker nå, og da blir jeg sittende oppe. Ingen som drar meg med ;) Så godt med litt alenetid etter at hun har lagt seg!

Blir moro å treffes igjen og se både deg og sjarmøren.

God helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...