Junipia Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Tantebesøk 6 dg på overtid! Har hatt så mange symptomer og rett og slett følt meg gravid. Har ikke tenkt så mye på dette heller denne pp, da vi har hatt mye annnet å tenke på. Så når mensen uteblir, (jeg har vanligvis en meget stabil syklus,) begynner tankene å spinne da.... Så kommer en kraftig tante Rød med sterke smerter og elendig form. Det var en god start på det nye året... Unnskyld sytete innlegg, men det var godt å få det ut...
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 ja kjedelig når tanta kommer på besøk, spesielt når hun kommer på overtid, for da øker jo forhåpningene for at man er gravid!! Men bare vent ,en dag så kommer hun ikke, og du får en positiv test!!! Lykke til videre med prøvingen!!!
Junipia Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 Takk for det! Bare så skuffet nå.. Blir så forsterket alt når tanta fører med seg så mye smerter og elendighet... Men, men det blir vel bedre når det går over, som man sier...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Ikke rart i det hele tatt at du blir skuffa! Syt i vei du, kjære deg! Full forståelse! Bedre lykke neste gang! :-) *klemmepå*
Junipia Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2007 hehe, takker... Det er det som er så bra med dette forumet, at man kan få utløp for det som presser på. Enten det er jubel eller nedtur Det er "noen" der.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Ikke sant! :-) Selv om det kommer en anonym inn av og til og forteller meg at jeg ikke har noe her å klage over siden jeg allerede har et barn... Er litt forsiktig da med å klage for mye... Jeg skjønner jo også at det kan være vondt for dere som ikke har barn og kanskje tenker "herregud, blir den dama aldri fornøyd?!" Men nå dreier "klagingen" min mest seg om PCOS og min frustrasjon over at jeg ikke har normal syklus... Blir passe frustrert over at jeg føler jeg ikke har kontroll over min egen kropp... :-/ Men missforstå meg rett... Jeg er utrolig taknemlig for det lille sjarmtrollet jeg har fått!! :-D så dere som prøver på første beibi: Gled dere!!! Det er så utrolig mye gøy dere har å se frem til!!! :-D Lykke til, alle sammen!
Junipia Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 Ei veninne av meg fikk påvist pcos, middels grad, og strevde lenge med å bli gravid. De var faktisk inne å på tanken å adoptere. Men, så plutselig, der var a gravid gitt! Skjønner godt din frustrasjon jeg. Fikk et litte innblikk i dette med pcos gjennom veninna mi. Hun/de hadde det ikke lett. Nå har vi vært prøvere sånn ordentlig sideb september. Men vi har hatt mye å gjort med hus-oppussing og sånt, så det har kankje vært en medvirkende gaktor til at det ikke har blitt noen spire på¨oss enda. Håper på at nå som det har roet seg ned, at kroppen er klar for et lite knøtt . Lykke til du å !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå