Gå til innhold

LilleLotte79 er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Vi tenkte oss ut på gammeljobben på mandag. Jeg og Unni. Hadde vært artig om du og mini hadde hatt tid å ta en tur og...:)

Lite barseltreff ute på fornebu der..hehe...:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer jeg kommer :-D Det hadde vært veldig gøy, haha- Mathea kommer jo til å se ut som den "monsterstore" ungen i forhold til deres søte små da :-P

Ellers alt bra?

Skrevet

vi har ikke bestemt tid enda, men jg kan sende mld til Unni i morgen og høre når. regner med sånn i 12 tiden. Ellers alt bra. vi koser oss som foreldre sammen med beste gutten i verden:D Legger ikke ut bilde her på DIB. Litt paranoid i disse tider.. h, h , he..).

Hhvor stor er det lille "monsteret" Mathea da?:) Hvor gammel er hun nå?

Skrevet

Fandern, nå skrev jeg et skikkelig langt svar her, også låste hele siden seg.. hm ,jaja, får ta kortversjonen ;-)

Mathea har blitt 8,5 mnd nå, en skikkeelig propell som krabber, reiser seg opp og skal "gå" langs alle ting, aldri et stille sekund når hun er våken.. (med mindre hun sitter å ser på "Elias"). Av de vitale målene så er de 72 cm lang og 8250 gram "tung". (Hun er den eneste i familien som er "langsmal" hihi)

12 tiden er helt supert, men jeg sender deg en pm med mobnr og msn adr min, er oftere jeg er der enn her sånn på morgenen, så kan du jo bare sende meg en mld på ene eller andre måten? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...