Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Har vært tre ganger hos verdens mest utrivelige menneske på fødepol nå. Gruer meg hver gang! Har prøvdå bytte til en annen, men fått nei. Er så glad jeg bare har to uker igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Ho har vel ikke tilfeldigvis grålig/lyst hår og brillene litt ned på nesen.......? Har nemlig litt problemer med noen der selv....
Go`mamma`n... Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Er det det samme som sv.poliklinikken? For jeg har fått legetime der den 18.......Hva er navnet?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Husker ikke, det er egnetlig to stk som passer til den beskrivelsen jeg gav, men det er IKKE ho høye med dobbeltnavn, hun er koselig. men de er jo jordmødre, så hvis du har legetime så kommer du sikkert ikke i kontakt med de..
vimsa 79 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 kan det være else utgår tro? det var ei mindre koslig dame.....
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Elsa utgård er ikke trivelig nei! hun er også ansatt på volvat. tror ikke hun er så populær blandt de på føden heller. hun blir visst kalt for sikkerhets skyld. liker å være snerpete og har lett for å være litt vel dramatisk..... hun skremmer jo bare de gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå