Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hva bør man kjøpe inn til den nyfødte babyen fra apoteket? Tenker på nesesuger og sånne type ting.
rødhette* Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Febertermometer, paracet stikkpiller? Jeg har kjøpt mesoft engangs gaskluter der.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Ørepinner :-) Pyrisept til navelen :-) Kjøp stikkpiller ja. Hs sa det er bedre enn flytende! Hmmm.....
rødhette* Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 q-tips og pyrisept tenkte jeg ikke på engang, for det er noe vi alltid har i huset, til bruk på oss selv hehe Har forsåvidt febermåler også.. men har kjøpt nytt øretermometer til å kunne bruke på babyen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Har kjøpt: *Febertermometer for panne, mye enklere og mer nøyaktig enn øretermometer. *stikkpiller paracet 0-4 mnd *Nesesuger *Neglesaks *A-krem *Antibac-servietter *Nesedråper -saltvann *Sånn greier for såre gommer/når de begynner å få tenner.
rødhette* Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Snakker om pre-ammetåke... Sinksalve kjøpte jeg også på apoteket. Babyolja kjøpte jeg på babyshop, men det kan man også kjøpe på apoteket ja
mammae:-) Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Lurer på om vi hadde øyebadevann til førstemann? de små pleier ofte få litt "gørr" i øya første tida. Og til navlestell brukte vi nacl...
rødhette* Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Men dette kan man også bruke morsmelk til....
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Ja neglesaks er et must :-) Du får de fine ørepinnene med runding på, så den ikke går for lang inn i øret :-) Og sprøyte, sånn som du kan ha morsmelk i for øye og nese + veldig kjekk og gi sukkervann fra om barnet har mageknip :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå