Gå til innhold

jeg har fått mage!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan magen komme så tidlig? Og her går jeg og er småflau for at buksene ikke passer og jeg bare er 9 uker på vei.. Hehe.. Tenkte at d sikkert var fordi jeg har vært så trøtt og ikke fått beveget meg så mye som vanlig.. Kan være d og da.. hehe.. Jeg har innbilt meg at d må være tvillinger,for jeg syns d strammer litt i magen noen ganger.. hehe.. Kanskje ikke.. Uff,nå skravler jeg bare.. Sorry jenter;)

Jeg har mens termin 25.8. og hadde mye større mage i forrige uke, men nå er den nesten vanlig igjen. Leste et sted at det var "vanlig å få litt luft i magen og bli litt oppblåst i begynnelsen".Hehe! Så mer ut som en ballong jeg. Nå er det ingen som kan gjette at det er noe der.

Hei jenter!

Jeg har termin 26.8 og har definitivt begynnt å få mage. Er mitt 3 barn og har fått synlig mage tidligere for hver graviditet. Buken har mindre "hold" etter hvert svangerskap, så regner med å bli den "dundra" nå, he he

Lykke til alle sammen:)

Annonse

Hei. Jeg og mener jeg har begynt å få mage, alle dongeribuksene mine strammer så mye at jeg ikke klarer ha knappen igjen!!

Men snakket med mamma i dag og hun mente at det ikke ville vise i uke 18 en gang!!! (skal noe i uke 18, derfor snakket vi om det) Ble litt skuffet.. er nå i uke 8. Trodde det begynte å vise fra 4 måned ca eg.. Hva sier dere som tidligere har vært gravid?:)

hei :)

Er jo ikke babyen som lager mage i begynnelsen, dette er bare luft, og vil gi seg etterhvert.. Så rundt uke 12-14 vil livmora begynne å komme opp av bekkenet, og det er da du får den "ordentlige" magen, og selv da vises jo ikke så mye av livmora. Så sant som moren din sier: er ikke sikkert livmora er så stor i uke 18 at det vil vises, men rundt uke 20 vil de fleste ha det man kaller "gravidmage" :)

eg har også fått større mage....termin ca 21 aug.

har hatt problem med luft i det siste så eg har trudd at det var det som var skulda.. men er ikkje så sikker no når eg føler at lufta er vekke. kan ikkje skryte på meg noko sylfidemage til vanlig, men no er den mykje hardare enn den bruker å vere- så ikkje berre fett altså.....

har veldig lyst til å kjøpe mammaklede,men føler det er alt for tidlig. har nokre deilige bukser som eg stuper inn i når eg kjem heim frå jobb - herlig...

Fikk mage i ca uke 14 i mitt første svangerskap. Er nå 11 uker på vei og ingen mage, men den eser ut om kvelden. Bare luft, og så er det jo så deilig å gå med magen ute, hehe!

Fant fram mine to gamle gravidbukser i dag tidlig, men de var altfor store. Får lønn om to dager så da er det rett ut for å kjøpe noen nye mammabukser. Takler virkelig ikke at noe strammer over magen. Blir bra når magen kommer,da har jeg jo et ordentlig tegn på at jeg er gravid!

hei.. ke arti at det e e fleire som bi stor forrt. e 11 uker på vei idag.. og har ein kjæmpe mage...ikke mange bokse som pass lengre :) termin 1 august. ganske rart, men livmora mi tillsvar at eg e 16 uke på vei.. skjønn ikke det! e det nån som veit ka det betyr? ha vøre på ultralyd å bæbisn e ikke større enn den ska va. hm....

Hei. Jeg har også fått litt mage! Har termin 5.august. Forige gang hadde ikke jeg heller mage før langt ut i svangerskapet, men denne gangen spratt det ut med en gang gitt.

Jeg har blitt nødt til å kjøpe gravide bukser, det er altfor ubehagelig med den stramme knappen på olabuksene. Så pleier jeg å glemme at jeg har kneppet opp når jeg reiser meg opp for å gå rundt på jobben:0\

Skal vel ut å se etter flere mamma klær på salg i morgen tenker jeg...

Huff

Har aldri klær som er behagelige jeg (er lubben rundt magen siden forrige barn) - alt strammer og spess nå kanskje

Har siden siste fødsel (2004) vært i stand til å se gravid ut om jeg vil bare jeg slipper ut magen (hvilket jeg aaaaaaaldriiiiiiii gjør) er egentlig ganske slank, men altså lubben med spess mye fett rundt magen.

Er lat og lite motivert for trening... og sist så ble jeg ikke skikkelig flott gravid heller for magen sluttet å vokse også måtte jeg ta keisersnitt en mnd før tiden.. Hadde jo gravidmage da, men med et fint fettlag rundt.. Æsj.. mye syting.. er det noen som kan motivere meg til å trene mon tro?

Misunnelig på alle som ser litt mage

hehe, missunnelig igjen ;0)

Jeg har fullstendig gitt opp trening nå! Vi som har barn fra før må jo løpe litt etter de små uansett, så jeg later som det er moderat trening nå.

Satser på å spise "sunnere" neste gang jeg ammer og håper at det hjelper på å miste mesteparten av babyfettet. Sist gang spiste jeg vanvittig mye under hele ammeperioden, sjokkis hver dag.-Ikke bra! ( og jeg ammet i 14 måneder!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...