Gå til innhold

Ni som tränar Pilates


mamma*till*marlon

Anbefalte innlegg

Har blivit rekommenderad denna träningsform nu när jag ska "komma igång" igen. Har aldrig testat tidigare, ger det bra träning? Kan jag köpa en träningsvideo och matta för att träna hemma eller är det svårt utan att först gå på ett par pass med instruktör? Här finns ingen "mamma o barn träning" så det är begränsat vad jag kommer iväg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har trent en del pilates før, men da kun med instruktør, ikke med video. vet ikke om jeg hadde fått til så mye på egenhånd sånn i begynnelsen. vanskelig med pusteteknikk ogsånn. synes det er rart at du ble anbefalt å starte med pilates rett etter fødsel, særlig om ble snittet. nesten alle øvelsene inkluderer absolutt magemusklene. jeg kommer ikke til å starte med pilates på en god stund ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Pilatesinstruktør.

 

Jeg vil ikke annbefale deg å starte med Pilates for å komme i form etter fødselen igjen.

Det blir litt vanskelig å forklare hvorfor, men det har med dype mage/rygg muskler å gjøre.

 

Jeg vil annbefale deg de tre første månedene :

 

Gå masse i skog og mark, tren aerobic, jogge, spinning, svømme, styrketrening osv....Tren masse på bekkenbunnsmusklaturen!

 

Vi kan godt ta en "Kom i form" tråd her på desemberklubben etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...