fiona71*2pp Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Kor iall verden får man kjøpt det tell babyen? Eller rett å slett bare strikka klær?? Hadde trudd at æ sku sitte nedlessa i nusselige strikka ting no, 3 uke før termin.. Men mora mi fant ut at det va bedre å gå på fylla... så no har æ ingenting. Skulle bare så gjerne fått kjøpt nån litt tjukke lesta, ei lita hua og kanskje en dress.. Men finn ingenting hverken på H&M, cubus, Lindex, Kappahl osv osv. Å da æ spurte etter det så sa sir dæm at no e jo vinterklærne på tur ut så.... Hm, æ burde kanskje kjøpt sånt her før jul da eller?? Kanskje æ egentlig ikke treng ullklær?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hei. Eg har kjøpt tynne ullklær (undertøy) på cubus. Der hadde di og tynne ullhue og ullhette. Ser fine ut. Så får en heller ta på dem no anna uttapå. Kjøpte ikke de med bomull på innsida, for det skjønne eg ikke vitsen med.. Det e jo der ulla skal være, men men.. Lesta har eg arva, så eg veit ikke kor du kan få tak i det henn.. Lykke til med klær og fødsel..Ikke længe igjen no..
hihihi Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei på dei:) Har termin om 4 uker,å har heller ikke mye ull.Men det aller beste for barnet er jo kanskje ullundertøy( det får du kjøpt overalt på hm,kappahl osv) også fleece over der igjen, også får du jo også kjøpt disse tynne ullhuene som man kan bruke vanlig lue over. Det skal jeg gjøre så det er jo varmest med ull inntil kroppen, og fleece deretter:)
mammae:-) Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Janus sine ullsokker har dei på spar kjøp vertfall, har og ullundertøy der. Har kjøpt ny ull lue, votter og div på en reflex butikk, dei har også gode ullflis dresser.
Asteri, termin 3. februar Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Var det du som bodde i Tromsø? Hva med Bånsull? Ligger like ved Nerstranda. Janus selger de på Jekta. Billig og bra. Lykke til!
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg fant ei ullbukse og strikkejakke på Cubus i Storgata ei stund før jul. Den var ikke i ren ull, men får duge hos oss. Var strikket. Ellers så kan du jo evt forsøke på Sjarmtrollet på Håpet. De har jo mye rart.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 www.sparkjop.no "tom og trine" merket. Billig. Man får alt tilsendt, noe som er veldig praktisk...
frk. K Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Nøstebarn har mye ullklær. Se på http://nostebarn.no/
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Æ jobbe på Cubus å dær har vi masse ulleklær til babyan. Kjøp di me bomull på innsia! Sånn at babyen ikkje får ulla rett på kroppen og den e litt varmar! Bomulla e førr unga som ikkje tåle ull rett på kroppen. Men e jo kløfritt det vi har uansett. men æ e mæst fornøyd me den dobbelsaken! Har kjøpt en del inne på www.nostebarn.no åsså. Koste litt meir, men di ullvåttan dæm har dær inne e genial! ;p Sånn har ikkje vi på Cubus anyway!
fiona71*2pp Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2007 Takk førr svar folkens... Ska rett inntell byen i mårra... Ska omså saumfare både Cubus, bånsullm og obs. Herreverden...BIM e helt fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå