Gå til innhold

hvordan er sexlivet deres etter at dere ble gravide ?

Anbefalte innlegg

Er dere aktive eller har dere ikke sex i det hele tatt ?

Selv har vi ikke hatt det.. jeg har vært superkvalm hele tiden... men nå er jeg 11+3 så jeg vurderer og kanskje prøve selv om jeg ikke er så kåt.. men mannen min begynner å bli litt utålmodig...

så da lurer jeg på om det er fler som har det som meg ?

Fortsetter under...

jeg er ikke så langt som deg men jeg tør rett og slett ikke ha sex så veldig ofte akkurat nå. jeg har mistet et par ganger og jeg vet man kan blø litt etter sex. Å se blod nå ( uansett hvor uskyldig det blodet er) tror jeg kommer til å sette meg i en panikktilstand som praktisk talt provoserer fram en abort til. Det er vel nermest umulig men jeg er livredd.

Men vi har da sex av og til forde da. Hender lysten tar overhånd. Men å si at vi er aktive ville vært en overdrivelse uten sidestykke;)

Jeg håper jeg kommer over dette for å si det sånn!!! Jeg er ikke til for et liv i sølibat!!!!!

Det går seg nok til;) det er jo noen som får en enorm lyst når de er gravide da;) Til mannens store fornøyelse!!! Nå er jeg ganske.... hvordan skal jeg si det?? lysten;) til vanlig men nå er det skikkelig daut her pluss den frykten da! Passer igrunn gubben bra for han klarer seg nesten uten. Til min store fortvilelse! (sånn til vanlig da) Litt forsiktig nå frem til vi får påvist hjerteaktivitet hvertfall! Er bare 5uker på vei.

Fra å være veldig aktiv...(ca hver dag)...til ca 5 ganger på 6 uker er vel en drastisk nedgang.....gubben fortviler...(og maser)...men jeg eier ikke sexlyst for tia. Jeg er kvalm, uopplagt, trøtt og redd...men det er vist ikke så lett for min kjære å forstå, har hadd sex med han selv om jeg ikke hadde lyst, men det er en dårlig ide.....blir ikke bra for noen, tror jeg!!!

Håper det kommer seg om noen uker da, er heller ikke skapt for sølibat!!!=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...