et lite mirakel Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Når begynte dere med fast rutine med leggetid natt? Hva med faste rutiner på dagsduppene? Har ei tulle på fem uker. Bør jeg begynne å tenke på det nå???
Benni-min Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Dette lurer jeg også på. Benjamin har satt sin rutine selv om natten. Den er fra ca 19 til ca 7.30. Men dagene går forskjellig ennå. Han sover når han er trøtt, og spiser når han blir sulten. Han er 5mnd nå.
Tita&Tage Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Vi begynte med fast leggetid for natta da vesla var ca 4 måneder. På dagtid sover hun når hun er trøtt og spiser når hun er sulten, bortsett fra 2 faste grøtmåltid. Hun er 6 1/2 måned nå. Det er så forskjellig når hun blir trøtt på dagtid... varierer etter hvor godt hun har sovet på natta, hvor mye aktivitet det er på dagtid... etc... Har ikke hatt noe problem med å få henne til å sovne på kveldene etter at vi begynte med legging ca 19.30. Virket som hun ville legge seg tidlig da vi begynte med det. Så sånn sett valgte hun vel dette selv også.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Her synes jeg rutinene kom litt av seg selv ganske tidelig egentlig. Mina er 4mnd i morgen og har fast leggetid for kveld og sovetider på dagen, så her er dagene med rutiner det samme hver dag så å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå