mamman til M&M Skrevet 6. januar 2007 #1 Del Skrevet 6. januar 2007 er i uke 35 , og i natt klokkken 12 startet riene..har hatt mensmurringer i 3 dager nå...ventet i et par timer før vi ringte føden, fikk beskjed om å komme ned til sjekk for da var det 5 min mellomrom og de varte i 30 sek...ble lagt inn fordi det var såpass tidlig og dt var 1 cm åpning..hadde jo håpet at babyen skulle være inne ihvertfall et par uker til...men tror nok at hun også kommer tidligere da storesøsteren kom 4 uker for tiden... og slik holdt det på hele natten, helt til klokken 8 til morran i dag...da stoppet alt opp...skikkelig slitsomt, skjedde jo ingenting bortsett fra disse riene som kom med 5 min mellomrom hele natten...så nå er jeg hjemme og bare venter..kan skje ting når som helst, men kan også gå 2 uker... grrr...føler meg litt snytt, men også glad for at det stoppet opp.... klem fra en sliten meg... (termin 7.feb).. Flere som har vært på besøk på sykehuset i det siste?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyGloria Skrevet 7. januar 2007 #2 Del Skrevet 7. januar 2007 Nei, det har jeg ikke, men ville bare ønske deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå