Gå til innhold

Hvor mye gir dere på flaske til hvert måltid?


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På pakken med Collett jeg har, så står det at barn mellom 2 og 4 uker drikker ca 600ml fordelt på 6 måltider, dvs 100ml hvert måltid det da ?

Ga flaske i går (MÅTTE ha et glass rødvin :-)) og da ga jeg 100ml og ammet igjen etter 3 timer.

(han er 4 uker og veier vel ca 4000-4400gr)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oy, emma spiser bare ca 60 hun...da sovner hun, og jeg må vekke henne igjen etter 3-4 timer så hun skal få i seg mat igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehuset de siste dagene før vi dro hjem (da var hun ca 1 uke) spise Hanna alt fra 50 - 80 pr måltid. Så 60 er sikkert ikke galt, men tipper vi runder 100 snart her også.

 

Det var greit med vekta på sykehuset så jeg kunne se hva hun fikk ut av puppen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på sykehuset for veiing forrige helg pga mange helligdager. Frida hadde spist for lite og ble slapp. Da fikk vi beskjed av legen at de skal ha i seg ca. 10% av vekten (helsesøster sa 12%) Men at hun vil ha endel mere nå for å ta igjen det tapte. Så det er jo egentlig en fin tommelfingerregel tror jeg.

Jeg har hørt at man noen ganger kan få låne vekt på helsestasjonene noen dager for å se hvor mye de spiser. Skal spørre om det når vi skal dit på tirsdag. Hun spiser av puppen, men altfor lite så jeg må pumpe etterpå og vet ikke hvor mye hun spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie er 1 mnd og drikker ca 125 ml til hvert måltid, men er ikke alltid hun spiser opp alt... hun veide 3050 sist vi var å veide hu og det var 27 des... så jeg tror det er bare bra at hu spiser så mye som hun gjør... står på pakka at mellom 100-160 ml er passe for 1-2 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...