Gå til innhold

på 1. ultralyd...

slitelita er mamma til 3!!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trodde det var vanlig jeg,vet fler av mine venninner har vært i uke 7,9 og 12,de ble gravid med pergo da...legen sa jeg måtte så tidlig for å sjekke det ikke er uttenfor livmoren og sjekke om der er to..

lykke til videre til deg også og takk for svar:)

Annonse

Jeg var på ul 12+4, og da brukte de innvendig ot utvendig. Ble best med innvendig. Var på ul 5+3, men da så de ingenting. Så på 6+4 slå hjertet som bare det :o) Har lest et sted at det skal slå fra 5+6, men på noen begynner det ikke å slå før i uke 7.

Lykke til på ul :o)

Hei Slitelita

Gratuelerer, forresten. Tror ikke jeg har fått sagt det til deg. Har vært bortreist i jula, og ikke tilgang til BIM.Vi er like langt vi, fikk satt inn egg samme dag husker jeg fra ass.befrukting. Jeg skal ikke på ul før den 22, da er jeg 8+1 og da er det innvendig. Men jeg holder til på Riksen så det er vel kanskje litt ulikt fra sted til sted. Hvor hører du til forresten?

Krysser fingrene for at alt går bra og at hjertene slår som de skal:)

Lykke til!

hei vannmann 72:)

takk for det:)

jeg hadde ivf på st.olavs,men skal ta ultralyd på sykehuset i ålesund,både de i tr.heim og legen min på sykehuset sa jeg måtte ta ultralyd i den uka,så det er vell litt forskjellig fra sted til sted ja..

spennende at vi ligger helt likt vertfall,så du hadde kommet fra til samme termindag som meg,så da har jeg vell tenkt rett da:)

lykke til videre til deg å:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...