Gå til innhold

Juni: husker dere....


en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

regner med at noen av dere har kjøpt acta graco setet til babyen!!

snakker om det første setet!

 

husker ikke hva vi betalte for setet, mellom 1500 og 2000 kr var det nok.

skal legge det ut for salg på finn..men ANER IKKE hva jeg skal ta for det!! noen som har peiling for om man tar 1/2 pris eller mindre enn det? og er det noen som husker hva det kostet? det er det setet fra 0-13 kg med base...

 

fikk montert det nye HTS setet i dag!! den tok stor plass ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm har tenkt på akkurat d samme! fikk nytt sete før ju o ghar enda ikk efått orken tel å legg d gammle sete ut t salgs, men e trur vi betalt 1599kr før vårres.. men e ANA ikke ka e ska selg da før... trur da bi halv pris, rett å slett før å få da solgt... e vesst kommet nye 07 modella som e enda lurar og bedre!!!!

 

sete ser nesten ikke ut som da e brukt, så halv pris må e no hvertfall kun ta!!

 

du kan jo prøv å få 1000kr før da???? sett ned prisen vess salget går tregt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte det på tilbud til 1499,-. Ville og prøvd å få 1000 for det. Syns ikke det er en urimelig pris : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vårt i Sverige til 899,- sek men mener å huske det kostet 1599,- her hjemme.

 

Ville nok prøvd å fått 1000,- for det i første omgang, og heller senket prisen hvis ingen var intresert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det av ei venninne for 1000,- hun sa hun hadde betalt 3000,-for det..hmmmmmmmmm....tok hun en spansk en der eller?!?!? Jeg stolte jo på henne og tenkte ikke tanken å sjekke prisen i butikk...er liksom såpass god venninne da...! eller!??! :)

 

Tror jg ville prøvd på 1000,- jg også...:) Det er jo bare å gå ned på prisen om d skulle ta for lang tid.

 

MEN du...hvilket hts sete har du? er du fornøyd hittil?!? vi har planer om å kjøpe BeSafe iZi Combi...men r litt usikre...har fått tilbud på det og BeSafe 1-2-3 til ca 3500,- tilsammen (om jeg ikke husker feil) Jeg sikler litt på Akta Graco sitt sete som er fra 9-25 kg...cosmic xtp tror jeg det heter! Syns det ser så robust og bra ut. MEN som sagt...er jo veeeldig bra tilbud på de hts setene også!!!hmmm...vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på finn.no at de fleste legger ut for rundt 1000 kr, prøver det først.. så prøver jeg hvis det ikke går 1000 kr inkl frakt:)

 

MEN det koster ikke mer en 1999 kr. garantert. 3000 har det setet aldri kosta tror jeg. skal ikke være bombesikker. men det høres mye ut.

 

kan lage en ny tråd på bilsete nr 2. så blir flere med!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg fikk vårt sete på tilbud for 800kr i sverige. Skal beholde det en stund om vi får nr 2. Tulla bruker det enda men bytter nok om 1 eller 2 måneder. Kjøpt nytt stort Graco sete =0).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...