Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hei. Vi skal kjøpe ny trille og jeg har veldig lyst på denne. Er det noen som har den og kan anbefale den? Tusen takk for hjelpen
milva76 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Har den ikke ennå, men skal kjøpe den vi også. Syns den er så fin. Bor delvis i Italia og der ser man nesten bare sånne. Gleder meg til å få en sånn selv. Hvilken farge har du lyst på?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har denne :-) Har hatt den som shoppingtrille siden gullet var ganske liten. Synes den er helt super :-) Stor og romslig, kan legge ryggen helt ned, den er god og trille og ikke minst så er den "polstret" for barnet også. Vi har jente så jeg "skjeiet" ut med å kjøpe den i sort og rosa, skikkelig stilig synes jeg :-) Litt dyr, men absolutt verdt prisen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hei. Kunne tenkt meg i rød eller grønn. Er den like dyr i italia? Det blir nok en slik vogn:) Tusen takk for hjelpen
milva76 Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Det er nesten halv pris der nede. Er det den røde eller grønne med svart understell? Ny for 2007?
milva76 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Den har jeg mest lyst på også! Syns den er kjempefin. Vi venter også jente. Syns posen som hører til er så fin også, med sømmene og det rosa på den.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Noen som vet hva den koster??? i Norge
--==Ceci==-- Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Var faktisk å så på den på fru lyng her om dagen, men kan ikke huske hva den kostet!!! Teit... Har nemlig tenkt til å kjøpe den, men i denne versjonen: http://www.mamasandpapas.co.uk/product_details.php?id=P610P3200&type=I Det er samme vognen, bare under et annet navn. Håper min kjære kamerat som bor i London er interessert i å ta den hjem hit snart!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Den koster 2499,- i Norge i allefall :-) Kjøpte vår på Fru Lyng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå