Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønn min på 1 1/2 år.

Vinglet mellom en dressbukse til jul til 299.....

Hmmm kommer ikke til å få brukt den kjempe mye, har bunad til 17 mai så til sommeren er den for liten.....så da 299 rett i vasken.

Derimot fant jeg den rå levis buksa til 599.........MEN får absolutt brukt den kjempe mye i forhold til en dressbukse.

Han er kjempekul i de.

Heller litt dyrere også får barna brukt det, enn rimeligere også får de brukt det en gang og ikke noe mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe sønnen min har fått helt lik til jul;) er litt fancy med levis da..

Skrevet

Jepp...men kjempekule. Det mer praktisk her enn dress bukse så....pengemessig........får brukt de mer......også har han nagle belte....så kjempekul.....hehe

Skrevet

Hvilken butikk er det som har levis til små da? fikk lyst å kjøpe jeg også:-)

Skrevet

Jeg bor i askim der har vi en butikk som heter Lemon. Men vet de har inne på nettsiden ellos.....Var å tittet der nylig der har de tshirt og masse....hehe Ta en titt der. De var ikke helt like men kule

Skrevet

Det er skikkelig kult,jeg har også Levis bukse til Lukas.Den er forsatt litt stor,men har brukt den med oppbretta bein fra han var 9 mnd.

En skikkelig snasen kar blir han i den;O)

Skrevet

Jeg synes dressbukse til en 1,5 åring er harry og stygt!

Skrevet

På nok200.com ha dem levis selebukse til små... Vi kjøpte til junior i str 1,5 år - men rett etter at han fikk den strakk han seg.. Så vi brukte den kanskje 3 ganger eller noe sånn..

Skrevet

Kjempestilig :)

Har hatt Levisbukser og jakker til alle mine (både til gutten min og jentene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...