Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 sønn min på 1 1/2 år. Vinglet mellom en dressbukse til jul til 299..... Hmmm kommer ikke til å få brukt den kjempe mye, har bunad til 17 mai så til sommeren er den for liten.....så da 299 rett i vasken. Derimot fant jeg den rå levis buksa til 599.........MEN får absolutt brukt den kjempe mye i forhold til en dressbukse. Han er kjempekul i de. Heller litt dyrere også får barna brukt det, enn rimeligere også får de brukt det en gang og ikke noe mer.
Ella i farta Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hehe sønnen min har fått helt lik til jul;) er litt fancy med levis da..
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Jepp...men kjempekule. Det mer praktisk her enn dress bukse så....pengemessig........får brukt de mer......også har han nagle belte....så kjempekul.....hehe
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hvilken butikk er det som har levis til små da? fikk lyst å kjøpe jeg også:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Jeg bor i askim der har vi en butikk som heter Lemon. Men vet de har inne på nettsiden ellos.....Var å tittet der nylig der har de tshirt og masse....hehe Ta en titt der. De var ikke helt like men kule
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Det er skikkelig kult,jeg har også Levis bukse til Lukas.Den er forsatt litt stor,men har brukt den med oppbretta bein fra han var 9 mnd. En skikkelig snasen kar blir han i den;O)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Jeg synes dressbukse til en 1,5 åring er harry og stygt!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 På nok200.com ha dem levis selebukse til små... Vi kjøpte til junior i str 1,5 år - men rett etter at han fikk den strakk han seg.. Så vi brukte den kanskje 3 ganger eller noe sånn..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Kjempestilig Har hatt Levisbukser og jakker til alle mine (både til gutten min og jentene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå