selma07 og engel Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har termin 23. januar. I den senere tid har jeg hatt endel kraftige kynnere, både om dagen og om natta. I tre dager har jeg hatt mensmurringer. Jeg vet jo at dette er tegn på at kroppen gjøre seg klart til fødselen, men lurer på om dere med erfaring kan si noe om det tok lang tid fra mensmurringer til fødsel??
tutta77 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Det kan faktisk ta ett halvt svangerskap..... mange er plaget med dette i mange mnd.... mens andre får det rett før.... så.... du får vente å se lykke til!
selma07 og engel Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 Ha ha... Takk for det... DA brast håpet om at det kan skje snart... Men men...
Iris9 Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hadde det i noen uker før forrige fødsel. Denne ganger også forresten og har ikke født enda. Termin på tirsdag....
Mellus Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Hadde kynnere fra uke 20 sist. Var ikke deilig. Men mener å huske det roet seg noen dager før jeg fødte.. Tenkte ikke at noe var på gang i det hele tatt.. Denne gangen har jeg hatt kynnere fra dag 1 TIL uke 20.. Ikke noe etter, bare hvis jeg gjør rent og stresser. Ååå vil føde nåå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå