Gå til innhold

Fler som har "gravidmage" kvar??


mamma*till*marlon

Anbefalte innlegg

Kejsarsnitt 16/12 och jag har gått ner 13 av mina 18 kg utan att göra nånting speciellt. MEN jag ser fortfarande gravid ut!! Riktig kulmage som i profil ser ut som när jag var i 6/7 månaden. Dessutom kommer jag inte i några av mina gamla kläder och jag orkar bara inte gå runt i gravidkläder. Fler som har det så? Och blir magen någonsin normal igen? Inte konstigt att man har lust att börja träna.... God lördagskväll till er alla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også!

Veier bare 5-6 kg mer enn da jeg ble gravid, men magen står ut - den er "tom" men likevel ikke flat.

Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 5 uker og 2 dager siden mitt ks, og magen har krympet kraftig... Jeg veier 5 kg mer nå enn da jeg ble gravid, men passer f.eks ikke de gamle buksene mine... Har fått en sånn hengemage som ja..henger. - og den er det jo ikke plass til oppi trange dongribukser!

 

Håper virkelig huden kommer til å trekke seg sammen, for dette er er et sørgelig syn, synes jeg...sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er mere enn bare huden som står ut/henger !

Akkurat som en tom sekkepipe :-)

Hudlag og et lag med kjøtt/flesk liksom...og bak der er det tomt, kan trykke magen innover.

Må vel trene opp bukmusklene til å holde alt på plass igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er tomt her også! Men det tar jo litt tid før magemusklene kommer tilbake på riktig plass igjen da.

 

Regner med det blir bedre når jeg får lov til å begynne med pilates / sit ups igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gott man inte är ensam.... Läkaren sa att det kan ta något längre tid efter kejsarsnitt, men som det ser ut nu så verkar inte magen bli mindre fast jag går ner i vikt, så detta kanske är min nya figur.... Snart börjar väl folk fråga om man är gravid igen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...