Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Sitter her høygravid og ser etter leilighet nå! Tror virkelig ikke at jeg orker mer.Han gjør hva han kan for og irritere meg og gjøre meg sur! I dag måtte jeg inn alene på sykehuset for sjekk og han har ennå ikke spørt meg hvordan det gikk... Å nå nylig lå han på sofaen og var så sulten og tengte mat,etter litt om og men gikk jeg for og lage mat,men da det var ferdig og jeg kom inn i stua sov han!!FAENS IDIOT hylte jeg kanskje litt for høyt da... Så pirka han bare litt i maten,begynte og små hakke på meg å satte på en film.. Hva skal jeg liksom gjøre?Dette er ikke vanlig oppførsel fra hans side,men han har vært sånn den siste uka..
mamma til yalisa Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hvis dette ikke er vanlig oppførsel, så burde du kansje spørre hva det er som plager ham. Snakke ut om ting. Farlig sirkel om dere går og irriterer hverandre og ikke snakker om problemet. Så kan du eventuelt se hva du gjør etterpå om dere ikke klarer å skvære opp :-) Lykke til
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Så trist da =( Har du snakket med han om dette?? Vet ikke helt hva jeg skal skrive men det ordner seg nok hvis du bare får snakket litt med han..?? Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hjelper ikke og snakke meg han.Når jeg spør om hva som er galt svarer han bare:du!! Så sier jeg han må forklare det,men nei det er ikke vits for det er jeg som er problemet.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 er jo han som er problemet da,vil jo jeg si... hadde ikke latt min sambo behandle meg slik uten en sabla god forklaring og unskyldning. kanskje han er stressa for barnet som er på vei? første barnet??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Nei barn nummer 2,og det var han som ville vi skulle få et til barn! Blir så lei meg!!Har jo ikke lyst å gi opp men dette fortjener jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Det hørtes akkurat ut som min forrige samboer, og far til mitt første barn... det er vel ikke han vel.. hehe Så jeg føler med deg, virkelig, og jeg håper han kan te seg såpass voksent at dere kan prate om det.., for å gå rundt sånn er ikke bra. Når har du termin?
Mellus Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Dra hjem til foreldra dine for noen dager... Noen ganger skulle jeg ønske de var naboene våre.. Senest i dag hadde jeg lyst til å kaste noe dritt på han... Jeg spurte om han kunne støvesuge for meg.. Ja, sa han.. Gikk opp å satte seg på PCen. Der ble han. Så jeg begynte å støvesuge selv.. Og jeg blei mer og mer forbanna, for at han ikke reagerte... Åsså spurte jeg han, om han ikke kunne tatt over når han hørte jeg begynte. Nei sa han. Jeg gjør det når jeg vil.... EH... Når jeg spør, betyr det helst nå, for det er andre ting som må gjøres og.. Tusen takk for all hjelp her sa jeg... Dusten svarte: Bare hyggelig... Jævla dust ass... Skal ikke gjøre en dritt mer i detta huset jeg ihvertfall, før jeg føder... Skjønner åssen du har det.. Ingen som spør åssen formen er her for tida heller, for han er syk vettu.. Og når mannfolk er syke, da går jo nesten verden under... Grrrrr... å det var deilig... Nå er jeg gla igjen, hehe..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Har veldig lyst å reise hjem til mamma,men med føler at det blir litt feil siden jeg har et barn og dra med meg og.Å hvis jeg kommer hjem der blir det mangen spørsmål og det orker jeg heller ikke!
Mamma i februar=) Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 lat som at han ikke er dre. du ser ham ikke, hører ham ikke, bryr deg ikke. Når han spør hva det er sier du "du!", og fortsetter sånn til han legger kortene på bordet. Bare vær like barnslig som ham, så kanskje han ser hvor teit han er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå