Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Heisann! Vet ikke om du husker meg fra tida inne på "Bli gravid" men jeg har tenkt masse på deg, og lurt på hvordan det går med deg og lille-pia di! Har smugtittet på tråden til deg og Lone, og ser at du er på sjekker'n igjen! Så flott! Lykke til med svensken din! Her er alt bare fint! Har akkurat smøget meg over på 2.tri (er 13+6 i dag!) og like før jul var vi hos legen og hørte hjertet slå! Ville egentlig bare si at det var godt å se at du har det bra! Stor kos fra
**Håper** Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hei kjære tingeling_80 Åååååå, så hyggelig å få hilsen av deg. Nå ble jeg kjempe glad. SÅ KLART JEG HUSKER DEG SNUPPA=) Så godt å høre at alt er bra med deg og den lille i magen din. Tenk så fort tiden går. Har tenkt mye på deg også skal du vite. Vi må holde kontakten selv om jeg ikke er en prøver nå. Men jeg glemmer jo ikke deg og mange av dere andre vettu. Ja jeg har truffet en svenske. Fy søren å kjekk han er. Blir jo helt mo i knærne. Men han er jo så snill. Feiret Nyttårsaften sammen og har det kjempe bra når vi er sammen. Men nå må han til Trondheim å jobbe i 3 uker så vi sees ikke før i begynnelsen av februar. Snufs. Men vi må bare være tolmodige. Vi tar det rolig. Vi har jo noe på gang sammen, men om det blir oss seriøst i framtida, får tiden vise. Men vi liker hverandre veldig godt. Kjempe koslig å høre fra deg igjen. Vi må ikke miste kontakten. Ta godt vare på deg selv og den lille i magen din. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå