Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var som i går vi kom hjem fra sykehuset. Satt der aleine, jeg sambo og du, vår nyfødte arving. Du skrek og skrek og vi skjønte ikke hvorfor.. hvorfor hadde sykehuset sendt oss hjem uten og sjekke om melka kom i gang? Om du tok bryste rett. Min mor var raskt på flekken. Hører du ikke at han ikke svelger sier hun. Nei.. jeg gjorde ikke det.Ikke hadde jeg tenkt det heller. Puppene mine var stein harde og ikke en dråpe kom ut. Så vi pumpet og pumpet og til slutt fikk du dreis på det hele.:) Endelig. Du smattet og godtet deg:)

Jeg stod lenge i dusjen. Knall harde pupper, hmm,,, det er litt hardt, gud er det kuler der?? Best å masere ja, vil ikke ha noe knuter, tette melkeganger.. brystbetennelse.. nei skrekk å gru. Hmm er jo litt bulkete enda, min mor igjen.. men kjære deg, det er puppen din som er slik. Jaha.. ser ned på mitt knallrøde bryst som er nærmest knadd ihjel. Nei det visste jeg ikke.

Endelig. Vi er ute på tur:) så deilig. Etter flere råd om tilpakking av pupper og ull innlegg kom vi oss ut døra. Men hvorfor kiker alle på meg da. Har de ikke sett en nybakt mor før?? Er noe vått her.. jada.. hele genseren er våt. Hehe ikke rart de kiker:)

Prøver å amme på cafe. Folk kiker igjenn, nå står spruten. Ser ut som en spyler slange:) Er forberedt neste gang med slynge:)

Kan fremdeles lukte det lillenurke inntil meg. Høre de deilige smattelydene og den deilige følelsen av en sprengfull pupp som blir tømt. Den utrolige kontakten vi fikk du og jeg.:) Nærhet og ømhet dagen lang. De befriende pausene du gav meg i kosetiden vår. Bare min og din tid. Pappan ser på oss med litt små sjalusie øyne:) Han vil også mate deg. Jeg er heldig.

Så lettvindt det er. Er bare å "slenge fram" når du er sulten. Du får alt du trenger, og så mye som du trenger.

Jeg savner å amme deg. Du er nå 1 år og har ikke tid til slikt mer. IStedet har vi med oss det ene og det andre i tilfelle du blir sulten. Ja du vokser og trenger mer, men det var gode tider og jeg glemmer det aldri:)

Så mange flere tanker men tar nok for mye plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra skrevet.....ja, det kan være en skikkelig fin og uforglemmelig opplevelse å få lov til å amme sitt barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...