Gå til innhold

Basson duo vogn (roma)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne. Er den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring, og det er den dårligste vogna jeg har vært borti. Vi hadde en sånn til førstemann, og jeg har intet positivt å si. Jo, bagen er ganske stor, det må være det eneste positive.

Skrevet

Hmm... Jeg er veldig fornøyd med den. Vi har en del ulendt terreng i området her og på hytta og den er helt super å bruke der. Dessuten er den lett å vaske og vedlikeholde, stor og romslig. Veldig god å trille!!! Og en lett 4-hjuling.

Jeg kjenner flere som har den og alle er veldig fornøyde. Et vennepar kjøpte sin Basson Roma Duo i 2001 og bruker den enda (til nr 3) De er robuste og tåler masse.

Jeg har ikke noe problem med å anbefale den til venner =)

Skrevet

Vi har gått for en basson roma duovogn..har ikke fått brukt den enda da, men er iallefall fornøyd med den hittil.

Her hvor jeg bor, går det for det meste i basson-vogna, og i simo kombi-vogna...og de jeg har snakket med som har basson vogna er KJEMPE fornøyd!!!

Den kom jo også ut med best i test-merket på tv2 hjelper deg...

Skrevet

KJEMPEgod vogn! Har en følelse av at de fleste som ikke liker den er folk som er veldig opptatt av at vogna må være supertrendy for å være god nok! Kjempelett vogn, beste vogna jeg har trilla på den størrelsen, kjempegod både på asfalt og grus, sne og is, kjempegod plass i handlekurva under, noe som var veldig vktig for meg da jeg har gått veldig mye når jeg handler og reist endel - flott å slippe å bære mest mulig. Legges lett sammen, bagen er STOR, lun og god, sportsvogndelen er behagelig og romslig... Kan ikke helt forstå hvordan noen som virkelig har brukt den, ikke bare "kikket" på den, kan synes den er så elendig. Og ja, den har blitt best i test i forhold til mye dyrere vogner. Bytta ut mi etter en god stund, men ikke fordi jeg ikke likte den. Har liten plass og det ble vanskelig å lagre på en stor bag når den ikke skulle brukes lenger. Pluss at jeg stadig har lyst på noe nytt;)

Men lykke til, tror du vil bli fornøyd om du velger denne!

Skrevet

Jeg synes den var kjempeflott da jeg kjøpte den og var absolutt ikke opptatt av trendy vogner. Jeg ville ha en solid og stor 4-hjuling. Dessverre svarte ikke kvaliteten til forventningene.

Vogna knirket og rustet etter kort tid, bremsene sviktet gang på gang, fotbrettet datt ned bare man kom borti det, kalesjen bråkte forferdelig, selene i sportsdelen var altfor korte allerede da vi tok den i bruk og ryggen på sportsdelen hang seg fast og vi måtte bruke makt for å få regulert ryggen. Jeg kunne ramset opp flere ting. Vi valgte å selge vogna etter 6 mnd. bruk og kjøpte en brukt Simo-vogn istedet. Den var vi mye mer fornøyd med. I ettertid har jeg snakket med flere bekjente som kunne fortelle om de samme erfaringene som jeg gjorde meg.

Skrevet

kalesjen bråkte forferdelig???

hehe, sorry meg men det bare sier litt om hvor dårlig du kjenner den vogna. Man skal "trykke" ned på toppen av kalesjen når man beveger den. Akkurat samme som på Teutonia og mange andre vogner.

Nei, jeg anbefaler den på det sterkeste.

Vi har både teutonia og basson. Valgte å ikke kjøpe teutonia til andremann siden jeg ikke er fornøyd med den vogna i det hele tatt. Men Basson Roma vogna ville jeg ikke byttet bort for alt i verden. Er både praktisk, sikker og veldig fin.

Når det gleder rust og bremser og slike ting (som emin nevner over her) så tror jeg hun har hatt maks uflaks med vogna si. Mulig det kan være en reklamasjonsfeil med den vogna eller noe. Og hvis ikke, så tror jeg det har noe med hvordan man behandler og oppbevarer vogna.

Skrevet

Alle vogner ruster fort hvis de blir kjørt masse på salte veier og ikke blir skylt. Enda værre blir de hvis de står mye ute i tillegg. Og knirking, det fikk vi også etter et år, men da må man jo bare smøre litt. Alle andre vogner blir slik også. Samme med leddene på håndtakene og andre ting... Smøring!!!

Er enig med KamaSutra her at Basson Roma vogna er den aller beste og det er en grunn til at den er best i test. Som jeg også har sagt tidligere så har vi ikke hatt et eneste problem med vogna vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...