Flutili Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg holder på å bli sprø... er i uke 33 nå, og det meste jeg spiser kommer i retur...er det noe som hindrer dette?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Kaster litt opp enda.... Har 4 dager igjen til termin... Sikkert ikke den trøsten du ville ha......
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Henger meg på her ;-) "Afipran" er blitt en god venn ;-)
Flutili Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har ikke hørt om afipran, er det noen tabletter eller annet?
Flutili Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2007 oki, mange takk:) Skal til svangerskapskontroll igjen hos legen den 11 jan, så får jeg høre med henne da...
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 En gang har jeg kastet opp dette svangerskapet,men jeg brekker meg av alt...Å blir litt små kvalm etter på =) Men er så glad for at jeg slipper å henge over do skålen hver dag... Synes vanvittig synd på dere som må oppleve dette hver dag..!!
Flutili Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2007 Har kastet opp siden uke 8, så er veldig lei nå...
Kris. Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 JA kastet opp i 9 måneder sist, er nå i uke 27 og kaster opp enda,.... skal vist være slik å være gravid for min del,(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå