Gå til innhold

hjelp det svir der nede!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 13+5 . begynte å kjenn på det i ettermiddag, det kommer når jeg tisser... tror ikke det er urinveisinfeksjon, var veldig plaget med det når jeg var gravid med gutten vår. hva annet kan det vere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Canesten, jenta mi. Løp og kjøp!:)

Skrevet

hmm... kan det vere skadelig for den lille??? hva kommer det av? bør jeg kontakte legen min??

Skrevet

Det høres ut som sopp ja. Canesten kan trygt brukes av gravide, avslutter selv en kur i dag, men bare pass på at de bruker fingeren i stede for innføringshylsen når du bruker vaginalpiller (bør bruke krem i tillegg, kjøp en kombinasjonspakning). Du trenger ikke å oppsøke legen enda, forsøk en cansesten kur først, gir det seg ikke da, så bør du kontakte lege. Det som er lurt er at også din partner behandler seg i noen dager med kremen og at dere ikke har sex under behandlingsperioden. Sopp er sånt som bare kommer innimellom, spesielt gravide kan bli veldig plaget pga ubalanse i floraen der nede. Det er ikke noe farlig :-)

Skrevet

Anbefaler å levere en urinprøve selv om du tror det ikke er urinveisinfeksjon. En eventuell infeksjon påvirker livmora, så det er viktig å få det avkreftet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...