Gå til innhold

Når bør mensen komme tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte i september og fullammer. Har ikke sett snurten av mensen enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, og fornøyd med det :o)

Skrevet

jeg har fått mensen i dag...og hun er 8 mnd.....bare nyt det så lenge du kan du..;)

men husk å bruk prevansjon

Skrevet

jeg fødte også i september, men mensen kom så fort renselsen var ferdig nesten.. så jeg fikk den tidlig:( veldig forskjellig tror jeg.

jeg fødte også 080906 slik som deg;)

Skrevet

Ok, takk for svar :) Ser det er individuelt, så da er det vel i orden. Joa, savner den ikke, men så hender det jeg blir litt stressa....; kanskje er jeg gravid igjen liksom :) He he, den kommer nok!

Skrevet

Snuppa her er litt over 8 mnd og jeg har ikke fått igjen mensen enda. Egentlig veldig greit!

Skrevet

Jeg fødte i januar i fjor. Satte inn hormonspiral etter 8 uker. Så antydning til en liten blødning i begynnelsen av november, og fikk første "ordentlige" mens i jula. Den varte bare to dager med ekstremt lite blod. Så så heldige kan man være:)

Skrevet

Etter 5 måneder fikk jeg den igjen. Er veldig forskjellig ja, men tror mange får den tilbake når de ikke fullammer lenger. Rundt ca 6 måneder.....

Skrevet

Fikk gutten min for 10 mnd siden, og jeg har ikke fått mensen tilbake ennå. Lenge siden jeg fullammet, men ammer 1-3 ganger pr dag nå. Håper den kommer snart, så vi kan lage en bror eller søster til lillegutt!

Skrevet

Jeg fødte i mai og mensen er ennå på ferie (nesten 8 mnd). Jeg ammer mye fremdeles, mange ganger per natt og mye på dagen.

Med storesøster tok det nesten 11 mnd før den kom tilbake. Så ble jeg gravid igjen et par mnd etter det igjen.

Skrevet

1.5 år med 1 mann

og 2 mann så venter jeg 3mnd hatr gått.

Skrevet

Hva gjør man hvis man da øndker to tette? Slutte å amme? Det vil jeg jo ikke!

HI

Skrevet

Personlig må jeg innrømme at jeg sluttet å amme nr 1 etter 10 mnd fordi jeg ønsket to tette. For meg ble det viktigere å prøve å lage et søsken til henne, enn å fortsette å gi henne morsmelk lengre. Jeg slet nemlig en stund før jeg ble gravid med nr 1, og ønsket ikke at tiden skulle løpe fra meg ytterligere (jeg var over 30 da jeg gikk nr 1...).

Men det er mange som får igjen mensen lenge før de slutter å amme, så det er jo absolutt mulig å være heldig å bli gravid selv om du ammer. Ei på barselgruppa mi ble det, og har like tette unger som meg (22 mnd).

Nå skal jeg ikke ha flere barn, men synes likevel det er ok hvis jeg slutter å amme lillebror rundt 10-12 mnds alder.

Skrevet

Jeg lurer på samme spm. jeg sluttet å amme gutten min når han var 6 mnd og det er 3 mnd siden nå. Er det vanlig at det tar så lang tid etter at man har sluttet å amme???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...