Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Vet det er normalt når man ammer,men jeg synes det er sinnsyke mengder!!Tetter nesten sluket hver gang jeg dusjer...Frykter jeg ikke har hår igjen til sommeren....Noen som vet hva som kan hjelpe??Takknemlig for svar:)
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 jeg har og mistet sinnsykt med hårmengder..det som hjalp her var at jeg klippet meg..jeg klippet vel av en 10 cm... dagen etter hadde det sluttet..vet ikke om det var klippen, eller shampoen de brukte hos frisøren...men det hjalp iallefall
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hei snuuppa og lillesnuupp Jeg bruker shampoen Bain Prevention fra Kerastase! Den er supergod mot håravfall ) Kjøpte den på jobb. (Salong 28) men tror både Nikita og masse andre salonger her i byen fører Kerastase Ellers er det nok ingen tips, eneste jeg kan love deg er at om 4-5 mnd så har du MASSE småhår som stikker opp alleplasser (nye hår som vokser ut)
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Har egentlig ingen tips. Jeg mistet hår i 7 mnd...og jeg sluttet å amme da jenta var 10-12 uker. helsesøster sa at det var helt normalt. Men det var så ye at det såg ut som jeg gikk på cellegift hver gang etter jeg hadde dusjet. En trøst er at det slutter da. Men hormoner skal stabilisere seg osv osv. Heldigvis hadde jeg tjukt hår iutgangspunktet...men har sikkert mistet 1/4. Men det kommer jo tilbake da. Som sagt desverre har jeg ingen tips...utenom å kanskje klippe det i ulike lengder slik at det ser tjukkere ut?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Takk for tipsene:)Shampoen skal anskaffes mandag,og må kanskje klippe litt mer opp neste gang.Hjelp,1/4-da blir jeg ikke seende ut!!!Har ikke så tykt hår i utgangspunktet:( Mister man mer eller mindre når man har d i strikk egentlig?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Jeg bestiller shampooen her: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45a00778005b4ba62746c0a8d00b067d/Search/Run Da sparer man nok en del )
Fikk maibaby06 Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 jeg mistet også masse!!! Var fullt i sluket pluss at jeg dro ut masse underveis mens jeg vasket håret:-( Nå er min 7mnd, og jeg mister lite hår nå *bank i bordet*. Nå er det nesten ikke noe i sluket, og det er kommet masse småhår, har "kaktus" foran:-D Vet ikke om man mister mer el mindre ved å ha det i strikk, men jeg bruker mye strikk. Hvis jeg har det løst drar han i håret, og syns alltid jeg tok hår ut av hendene hans. Blitt bedre det også nå, det er ikke like lett for han å trekke ut håret.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Mistet også masse hår! Har ikke noe med ammimg å gjøre. Hormoner rett og slett. Pluss at vi ikke mistet så mye hår da vi gikk gravide. Håret kommer tilbake. Jeg har fin piggstuss i luggen her;)
Hoppetussa Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Det er dessverre bare naturens gang. Du merket kanskje at du mistet mindre hår mens du gikk gravid? Vel - nå faller det av! Frisøren anbefalte folat for å stoppe det midlertidig, men sa at det kom til å falle av før eller seinere uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå