Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

UNGEN ER 10 MÅNÆR,SNART 11.

BARE SPYR,ALT SOM JEG PUTTÆR I HO GÅR OPP,DREKKE OGSÅ.

BØR VI DRA TE SJUKEHUS????HO ER SLAPP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du bør dra til legevakten? er ikke bra for de små å bli dehydrert. ta en tlf til legevakten først du..så får du høre hva de sier..

Skrevet

Ring legevakta! Så kan de hjelpe deg og gi gode riktige råd!

Har ringt de en del ganger i jula, og de er greie å snakke med i de byene jeg har vært..... hehe

Skrevet

SKA RINGE NÅ, HO HAR DIARE AU.

SIKKELI REDD NÅ!!!!!

Skrevet

Huff, så ekkelt. Ring legevakta og spør hva du skal gjøre. Hvor lenge har hun vært slik?

Skrevet

Ja bør få en lege til å se på henne for å se om hun er dehydrert. Må da ha intravenøs væskebehandling på sykehus.

Mas til du får komme inn!!!!

Skrevet

hvordan gikk det?

Skrevet

Stakkars lita, jeg har også ei lita på ti måneder. Hun hadde spysyke for et par uker siden. Spydde i sengen vår så vi måtte vaske to dyner og overmadrassen i tillegg til klær og sengetøy til oss alle. Hun ble fort frisk igjen. Håper snuppetuppa di blir også!!!

Skrevet

Du bør nok prate med en lege, som avgjør om barnet er dehydrert el. ikke. små barn har store sjanser til å bli dehydrerte.

Har hun spydd og hatt diare lenge, har hun våte bleier, gråter hun med tårer. Dette er tankekors. Hvis du ikke har fått i henne mye, og hun ikke har hatt våte bleier på lenge, ta kontakt med legevakta .

Skrevet

kan være spysjuka... gutten min på 5 mnd hadde det for noen dager siden... jeg og sambo fikk det dagen etterpå.

Skrevet

Fant du ut av det?

Hvordan går det med henne i dag?

Skrevet

VI VAR PÅ LEGEVAKTA OG SÅ SJUKEHUSE I NATT.VI KOM NETTOPP HJEM EN TUR MEN ÆKKE SKRIVD UT ENDA.

HO VAR DEHYDRERT OG MÅTTE FÅ VÆSKE DER,DET VAR ILLE.

VI SKAL TEBAKE PÅ ETTERMIDDAN I DAG,HO ER MYE BEDRE MEN VIL IKKE HA MAT.

HAR ALDRI HATT SPYSJUKE PÅ DEM ANDRE UNGA NÅR DEM VAR SÅ SMÅ!

Skrevet

Stakkars lita:-(

Håper hun snart er bedre, ja. Det er så ekstra vondt når de er syke disse små, kan ikke forklare hvordan de har det, og forstår ikke at det snart går over...

Klem,

Skrevet

huff, stakkars liten :(

Håper hun blir bedre nå, da!!

Skrevet

god bedring til jenten din... bra du fikk komme på sykehuset

Skrevet

Gutten min kastet opp og hadde diare en hel uke, fikk ikke i han noe. Han ble innlagt på sykehus først etter 6 dager. Var hos legen flere ganger med han. Han trengte ikke intravenøst, han begynte å drikke selv den 7. dagen.

Lykke til med lillegull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...