Ådæven Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 UNGEN ER 10 MÅNÆR,SNART 11. BARE SPYR,ALT SOM JEG PUTTÆR I HO GÅR OPP,DREKKE OGSÅ. BØR VI DRA TE SJUKEHUS????HO ER SLAPP
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 kanskje du bør dra til legevakten? er ikke bra for de små å bli dehydrert. ta en tlf til legevakten først du..så får du høre hva de sier..
Lilleh Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Ring legevakta! Så kan de hjelpe deg og gi gode riktige råd! Har ringt de en del ganger i jula, og de er greie å snakke med i de byene jeg har vært..... hehe
Ådæven Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 SKA RINGE NÅ, HO HAR DIARE AU. SIKKELI REDD NÅ!!!!!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Huff, så ekkelt. Ring legevakta og spør hva du skal gjøre. Hvor lenge har hun vært slik?
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Ja bør få en lege til å se på henne for å se om hun er dehydrert. Må da ha intravenøs væskebehandling på sykehus. Mas til du får komme inn!!!!
lilja70 Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Stakkars lita, jeg har også ei lita på ti måneder. Hun hadde spysyke for et par uker siden. Spydde i sengen vår så vi måtte vaske to dyner og overmadrassen i tillegg til klær og sengetøy til oss alle. Hun ble fort frisk igjen. Håper snuppetuppa di blir også!!!
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Du bør nok prate med en lege, som avgjør om barnet er dehydrert el. ikke. små barn har store sjanser til å bli dehydrerte. Har hun spydd og hatt diare lenge, har hun våte bleier, gråter hun med tårer. Dette er tankekors. Hvis du ikke har fått i henne mye, og hun ikke har hatt våte bleier på lenge, ta kontakt med legevakta .
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 kan være spysjuka... gutten min på 5 mnd hadde det for noen dager siden... jeg og sambo fikk det dagen etterpå.
lilja70 Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Fant du ut av det? Hvordan går det med henne i dag?
Ådæven Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2007 VI VAR PÅ LEGEVAKTA OG SÅ SJUKEHUSE I NATT.VI KOM NETTOPP HJEM EN TUR MEN ÆKKE SKRIVD UT ENDA. HO VAR DEHYDRERT OG MÅTTE FÅ VÆSKE DER,DET VAR ILLE. VI SKAL TEBAKE PÅ ETTERMIDDAN I DAG,HO ER MYE BEDRE MEN VIL IKKE HA MAT. HAR ALDRI HATT SPYSJUKE PÅ DEM ANDRE UNGA NÅR DEM VAR SÅ SMÅ!
lilja70 Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 Stakkars lita:-( Håper hun snart er bedre, ja. Det er så ekstra vondt når de er syke disse små, kan ikke forklare hvordan de har det, og forstår ikke at det snart går over... Klem,
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. januar 2007 #14 Skrevet 7. januar 2007 huff, stakkars liten Håper hun blir bedre nå, da!!
mai mammaen til to Skrevet 7. januar 2007 #15 Skrevet 7. januar 2007 god bedring til jenten din... bra du fikk komme på sykehuset
Sololight Skrevet 7. januar 2007 #16 Skrevet 7. januar 2007 Gutten min kastet opp og hadde diare en hel uke, fikk ikke i han noe. Han ble innlagt på sykehus først etter 6 dager. Var hos legen flere ganger med han. Han trengte ikke intravenøst, han begynte å drikke selv den 7. dagen. Lykke til med lillegull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå