Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, og gratulerer som sprayer:)

Jeg er ganske ny her, og leser mest. Men jeg ser du holder til på Haukeland....kan jeg spørre om hvor lang tid det tok fra du var på forundersøkelsen og til du ringte inn mens??

Jeg skal også på Haukeland og venter på innkallelse til forunders. (",) Begynner å bli litt utålmodig hehe

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7673814-pr%C3%B8ver%C3%B8rlegger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Er litt annerledes m meg siden mannen reiser på båt og det gjør at alt tar litt lengre tid. Kjedelig! Men jeg fikk beskjed om at det tok 3 mnd å vente på forundersøkelsen også 3 mnd til til selve forsøket. Vi var til forundersøkelse 18 september også ringte jeg inn mens i desember. Men om sambo var hjemme hadde vi fått uttak i uke 49 i stedet for uke 7 som nå. Men det går egentlig ganske fort i forhold til forventet. Lykke til til dere! Det er spennende tider for oss!

Ser på profilen din at dere har prøvd i 3 år! Det har vi også:) Vi er uforklarlig barnløse. Vet dere hva som gjør at dere ikke blir gravide? Jeg er en nysgjerrigper jeg:) Synes det er så interessant å høre om andre i samme situasjon! Jaja, håper vi lykkes i år:)

Hei igjen:)

Jeg hadde en exu i okt 2005, og legen mener at pga den og det at vi har prøvd så lenge uten klaff, at det er noe galt med egglederene mine. Han tror at de sikkert ikke er HELT tette, men at "forholdene" i dem ikke er helt ideelle. I tillegg så var ikke prøven til sambo helt fin, dvs alle tall var som de skulle og bedre, bortsett fra utseende på dem, den skulle være minst 14% og var bare på 1%.

Skulle tatt røntgen med kontrast men kom aldri så langt da vi ikke hadde brukt beskyttelse den pp (fikk ikke beskjed om det, og tenkte ikke så langt;)

Så da ble det søkt prøverør i midten av november. Fikk brev fra Haukeland 5.des om at de hadde mottatt søknaden og om hvilke ventetider det var snakk om. Og det var som du fikk beskjed om 3 mnd til forundersøkelse og 3 nye mnd til behandling.

Håper bare det går litt raskere:)

Har dere vært gravide før eller er dette første??

Hei hei,

Vi har ingen barn og jeg har aldri vært gravid, så håper det skal bli full klaff nå på vårt første forsøk:)

Eg og hadde røntgen m kontrast, ingen som sa now om at vi måtte ha beskyttelse den pp. Men jeg var nå uansett ikke gravid og de fant ingenting da heller.

Håper dere lykkes mens dere venter på ivf da:) Siste innspurt på naturmetoden:) Ha en fortsatt fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...