Gå til innhold

Juni: Ønskejenta&Joakim070606


Fjompen og SjæfsSoppen

Anbefalte innlegg

tråden bei så lang så e starta en ny en :)

 

nei har oppe i kalde nord, e da ikke mange kjedebutikka, små dyra butikka m lite utvalg!! men sambo susa rundt i norge m jobben så han kan sekkert "importer" oppover hit, hehe!

 

tusen takk før linken, ska sjekk dn ut når sia kommer opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like greit med ny tråd ja! =)

 

Den jeg har heter easy walker, og den blir så liten og nett når du legger den sammen! Jeg elsker den!! ELSKER!

 

http://194.103.47.10/Brio/Norge/Carena/Reisetriller/?ProdID=37168

 

Litt kjedelig når man bor der oppe ja.. Men etter som jeg har sett, så har de den vognen stort sett på alle babybutikker! Kjeder og ikke kjeder! Og her nede på østlandet han vi hatt en masse tilbud i det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp akkurat den e har tenkt på!!

 

d værste me barnebutikken som ligger i nærhetn av oss, er at de selv finner ut hva de vil selge oss og ikke.. fikk ikke kjøpe dn nye 0-4år stolen fra acto graco (huska ik ka dn heit i farta) og de vil heller ikke vis me korsen man tok å snudd håndtaket på emmeljunga duo edge vogna, før da bei så mye slitasje på vogna, hmm men e ikke vogna laga før å snu håndtaket da? hehe

 

så e e veldi sjelden innom der, men e veit at di ikke har nåkka fra carena der, men skal nok få tak i den vogna, har bare høret positivt om den!!! så kjekk sia den bi liten når man klappa den sammen og sia ryggen kan legges heilt ned!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, de er jo rene diktatorer jo! Utrolig hvor mye makt butikker kan få.. Godt du ikke legger mer penger der!!!! "ville ikke vise hvordan de snudde håndtaket..." HERREGUD, er det mulig?? *provosert*

 

Den er og lett og legge sammen, og har håndtak på siden så det er lett å bære med seg ved behov! Også så deilig at hjulene foran er svingbare når man skal manøvere den inne på trange shopping senteret! OG den den en kjempe stor kurv under til poser og sånn! *forelsket i vogna, klapper den og gir den en klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

sniker meg litt inn her og ser at Ønskejenta&Joakim070606 har en easywalker vogn..

 

driver og forsker littpå denne for tiden! har så j***** lyst på den! har en kombivogn nå. og tror nok at det passer seg bra her i snørike tromsø!

 

meeen, vi reiser mye og jeg trenger en snop vogn! vet at det finnes en reisekasse for vogna

 

husker du hva du betalte for denne `? har du classic eller sky?

og hvor kjøpte du/bestilte... (pust) og vet du om den kanskje er billgere i sverige?? happyland??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så flott at du og forska på den!!! e egentlig di samme spørsmålan e hadd :)

fant den ganske bellig på ei sia i sweden, men da e ei stund sia e va å leita så e huska ikke ordentilg kor da va..

 

men e visst ikke at d va reiseboks tel den, GENIALT!!!

 

her e d og ganske snørikt så vogna e meint tel reise og tel shopping på senter. sku gjer unna litt juegava før jul, men e mått nesten bærre gje me på grunn av plass mangel i bilen.. pga dn gigantiske vogna, emmaljunga, må jo ha den når e ska gå tur.. men å driv å freg på den i bilne e håplaust!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trooor det er den classic jeg har.. Den er avbildet i linken ovenfor! Finner ikke papirene som fulgte med *lete lete*

 

Jeg betalte 799,- for denpå en lokal butikk her i drammen.. (Gerd T Martinsen) men ei venninne av meg kjøpte den på barnashus.. Vet ikke om det finnes i nord jeg da.. Det er heeeelt sikkert billigere i sverige! Har du sjekket nettsiden deres?

 

http://www.happyland.se/

 

Anbefaler denne vogna til alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...