Gå til innhold

Gjett om jeg er lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

høre på alle som forteller hvilket kjønn jeg skal få! Du har typisk gutte mage ,sånn var jeg også når jeg ventet min sønn ...etc. Helt greit det,men å høre det hele tiden uten at noen vet..ja for ingen som venter jenter har bare mage liksom som ser ut som fotball, ungår kvalme og sånne ting! Hva har dere erfart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var temmelig lei en stund over alle som skulle ha en mening om hvilket kjønn babyen min har, ja....

Heldigvis sa jeg ifra at jeg ikke villea at folk skulle gjette, så jeg har ikke hørt masse om slike ting de siste månedene :)

Nå er det 9 dager til termin, så snart får vi hilse på gullet vårt og se hva det faktisk er slags kjønn... :)

Skrevet

Venter jente og har kun lagt på meg på magen. Men spydde frem til uke 20...så kvalmen har jeg ikke sluppet unna.

Tror vi tar oss litt lett nær av ting som gravide, er jo ganske naturlig i grunn at folk vi møter kommenterer magen vår. Et naturlig samtaleevne. De tenker lite på at alle andre også gjør det.

Synes det er mye verre med fremmede som absolutt skal ta på magen min...ugh.

Skrevet

Åh, ja... e å dritt lei av alle som "ser" på magen ka det e!

Har ei venninna som vente jenta etter en ikke hundre % ultralydsjekk, og ho gjør ikke anna enn å gnåle om at : " du får sikkert gutt"

Grunn tell det e at ho har lagt på sæ 30 kg, ho ligg 4 uke etter mæ i termin, og har di 30 kg plassert over hele kroppen.

Men æ har en rimelig rund mage, og har lagt på mæ 12 kg, e i uke 36+0 idag. Di fleste kg mine må være på magen, for æ har ikke lagt på mæ andre plass enn akkurat litt over baken, og låran.

Å om æ får gutt så e det helt greit faktisk! Æ får vite det den dagen æ føde... e bare så inderlig lei av å høre ho sitte å si det på den måten ho gjør. Det høres ut som ho ikke syns at gutt e nåkka særlig...Huff æ vet ikke. Har ikke orka å spørre ka ho egentlig mene me måten ho sir det på.

Spurte bare koffør ho mente det, og da kom det jo for at det nesten ikke vistes bakfra at æ e gravid. For det hadde mora hennes sagt. Men det e bare 4 år sia sjefen våres fikk ei datter, og da ho va 14 daga unna termin va ho på en jobb fest, og bakfra kunne man ikke se antydning tell at ho va gravid. Ho så så lekker ut i fin kjole å alt, helt tell ho snudde sæ å man så den runde fotball magen hennes.

SÅ æ trur no det der e veldi forskjellig fra person tell person..Eller e det nån som har virkelig go erfaring me det her??

Skrevet

Jeg venter jente, og har den typiske guttemagen som alle sier... Sist fikk jeg gutt og den var lik syns jeg.. Men hadde større mage sist, og følte den gikk mer ut på sidene.. Men husker ikke helt..

Sviger-familien tror de tar feil på UL denne gangen. For det var ei som svigermor kjenner som fikk motsatt.. Hallooooo.. Bør ikke gå å gnåle om det vel.. Jeg får jente.. Spiller det noen rolle åssen mage jeg har :) Ugh.... Har heller ikke vært dårlig noen av svangerskapa. De har begge vært like... Og jeg er kjempeheldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...